Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaha. 23 okt, 2011 19:34 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av linnvendela: Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaop, jättenormalt x) Jag sitter i min säng och har astråkigt, haha xD ![]()
23 okt, 2011 19:37 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaop, jättenormalt x) Jag sitter i min säng och har astråkigt, haha xD Du kan inte ha tråkigt. Du pratar ju med MIG! Jaha. 23 okt, 2011 19:40 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av linnvendela: Jag dricker varm choklad.Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaop, jättenormalt x) Jag sitter i min säng och har astråkigt, haha xD Du kan inte ha tråkigt. Du pratar ju med MIG!
23 okt, 2011 19:40 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaop, jättenormalt x) Jag sitter i min säng och har astråkigt, haha xD Du kan inte ha tråkigt. Du pratar ju med MIG! JUSTE!! JAG HADE TRÅKIGT TILLS JAG BÖRJADE PRATA MED DIG ![]()
23 okt, 2011 19:43 |
|
Luna 1
Elev |
23 okt, 2011 19:44 |
|
expelliarmus
Elev |
23 okt, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Lyssnar någon på The Fray? love them ☻ 23 okt, 2011 19:49 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaop, jättenormalt x) Jag sitter i min säng och har astråkigt, haha xD Du kan inte ha tråkigt. Du pratar ju med MIG! JUSTE!! JAG HADE TRÅKIGT TILLS JAG BÖRJADE PRATA MED DIG Tänkte väl! Jaha. 23 okt, 2011 19:50 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Skrivet av si_tonks: Skrivet av linnvendela: Biter/Äter upp en lila servett med vita prickar på som blev över från middagen. Normalt, jag vet. Du? Jaop, jättenormalt x) Jag sitter i min säng och har astråkigt, haha xD Du kan inte ha tråkigt. Du pratar ju med MIG! JUSTE!! JAG HADE TRÅKIGT TILLS JAG BÖRJADE PRATA MED DIG Tänkte väl! haha ♥ ![]()
23 okt, 2011 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen