Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
"Kom nu då ditt jävla as" - min syster när det var JAG som satt och väntade på HENNE och HAHAHA repliken var så malplacerad så att det inte finns, det var hilarious.
"we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2012 23:41 |
|
Freja
Elev |
Barbeque, det betyder gurka...
Hördes från min lillasyster lite förstrött när hon satt och spelade Draw Something Everything is Dramione and nothing hurts. 2 sep, 2012 11:29 |
|
baramin
Elev |
This is no declaration / I just thought I'd let you know goodbye/ Said the hero in the story, "It is mightier than swords/ I could kill you sure / But I could only make you cry with these words"
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 sep, 2012 17:04 |
|
MusicGirl
Elev |
Life sucks, then you die. If you only were that lucky[
- Breaking Dawn (Book 2; Jacob) 2 sep, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
hahhahahahah Alex kommer du ihåg när du stavade fel på yourself?? oh back in the old times.. love it. 2 sep, 2012 20:15 |
|
mine
Elev |
"Hyss hittar man inte på, di bare blir. Och att det är ett hyss det vet man inte förrän efteråt." ~ Emil till sin syster Ida i Emil i Lönneberga
"Voffor gör ho på detta viset?"~ Rumpnissarna i Ronja Rövardotter XD 2 sep, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: hahhahahahah Alex kommer du ihåg när du stavade fel på yourself?? oh back in the old times.. love it. Yeah.. Ta åt dig av citatet 2 sep, 2012 21:29 |
|
Jac
Elev |
"Hur många gurkor har du i ditt kylskåp?"
Vet inte hur mycket skratt det blivit runt det citatet, fina minnen
2 sep, 2012 23:08 |
|
Freja
Elev |
Home is where your heart is set in stone, it's where you go when you're alone
Everything is Dramione and nothing hurts. 3 sep, 2012 15:31 |
|
mine
Elev |
"Nä, nu blir jag arg”, skrek han. ”När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?”"~ Emil i Än lever Emil i Lönneberga
3 sep, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen