Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Qlql
Elev |
20 jul, 2014 00:38 |
|
Ithrenniel
Elev |
Det beror på vad man menar med en förening...
Jag har aldrig slängt en docka. (alltså, som i att skrota/kasta ut/slänga i soporna) ![]()
21 jul, 2014 13:10 |
|
MissBellatrix
Elev |
Nope! Blir för attached (vad det nu heter på svenska haha) vid de, alla dockor är en del av min barndom! Dock har jag inte så många
Jag har aldrig spelat första Sims(et). Hey there. You come here often? 21 jul, 2014 15:54 |
|
Fellrendión
Elev |
Det har jag! Är det inte lag på att man borde göra det om man spelar Sims? o_O
Jag har aldrig gillat vitt kött.
21 jul, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
Nah, inte direkt. Kan äta det, men helst inte.
Jag har aldrig ogillat mjukglass 21 jul, 2014 16:19 |
|
Hedwig96
Elev |
nej, Pehmis e kova. Eller tvärtom
Jag har aldrig flugit kvast 21 jul, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
Jag har suttit på en kvast.. Men aldrig flugit en, nej..
Jag har aldrig tyckt om tomat. 23 jul, 2014 00:13 |
|
Fairy Tale
Elev |
23 jul, 2014 00:14 |
|
Pixignom
Elev |
Jo, det har jag gjort.
Jag har aldrig gått i musikskola. Everyone's favorite Narnian. 23 jul, 2014 23:08 |
|
Hedwig96
Elev |
jo, det har jag
Jag har aldrig varit hemma ett helt sommarlov, utan att ha varit på sjön! 24 jul, 2014 14:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen