Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Neon, because PARTY
haha nej men helium faktiskt, man låter så roligt när man andats in det! 24 jan, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Neon, because PARTY haha nej men helium faktiskt, man låter så roligt när man andats in det! ^ THIS! 24 jan, 2013 16:41 |
|
ginnyw123
Elev |
24 jan, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Har egentligen ingen uppfattning men jag säger neon sådär spontant!
EDIT: Tack vare denna tråd har jag nu sången "Dansa i neon" på hjärnan... http://www.youtube.com/watch?v=273doGZGYiA 24 jan, 2013 16:56
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-24 kl. 18:42
|
|
Dream
Elev |
Helium, den är helt klart coolast 8D
(sedan är jag ju inte så säker på vilka egentliga egenskaper ämnena har, just to be clear)
24 jan, 2013 17:00 |
|
Little J
Elev |
24 jan, 2013 17:31 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Helium
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 24 jan, 2013 17:56 |
|
Miss Black
Elev |
Neon!
Skrev en uppsats om det i skolan. ^^ Min kompis hade Helium och vi tävlade lite... Min bokblogg
24 jan, 2013 18:05 |
|
MissFniss
Elev |
24 jan, 2013 20:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 jan, 2013 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen