Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 okt, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Nej gud är det redan kväll? o.o Jag har inte ens kollat på klockan på hela dagen :O
23 okt, 2011 19:04 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 okt, 2011 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Eller hur. Deprimerande.Nej gud är det redan kväll? o.o Jag har inte ens kollat på klockan på hela dagen :O 23 okt, 2011 19:04 |
|
Ascendio
Elev |
23 okt, 2011 19:07 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av si_tonks: HAHA XD btw. är det någon mer än jag som ska till mugglisträffen i Stockholm på Lördag jag ska dit om jag inte måste göra något annat ^^
23 okt, 2011 19:07 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av si_tonks: HAHA XD btw. är det någon mer än jag som ska till mugglisträffen i Stockholm på Lördag jag ska dit om jag inte måste göra något annat ^^ Kul EDIT: Hallå?? tråden typ dog xD ![]()
23 okt, 2011 19:10 |
|
idalinapotter
Elev |
Jag gjorde en dum sak inatt :O
Inte för att nån bryr sig Men nu lyssnar jag på Justin Bieber http://idalinabergman.tumblr.com/ 23 okt, 2011 19:23 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av si_tonks: HAHA XD btw. är det någon mer än jag som ska till mugglisträffen i Stockholm på Lördag jag ska dit om jag inte måste göra något annat ^^ Jag ska också dit! Jaha. 23 okt, 2011 19:32 |
|
si_tonks
Elev |
23 okt, 2011 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen