Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
...oh, japanska. Tror inte det är tillåtet att lägga upp om ingen kan bekräfta att det inte står något olämpligt.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 apr, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2012 20:26 |
|
EmahS
Elev |
8 apr, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: ...oh, japanska. Tror inte det är tillåtet att lägga upp om ingen kan bekräfta att det inte står något olämpligt. Jag hade otanjoubi omedetou i min ctrl+v en gång 8 apr, 2012 20:28 |
|
Fang
Elev |
Gemigdetsista
8 apr, 2012 20:30 |
|
Lills
Elev |
8 apr, 2012 20:31 |
|
childhoodlight
Elev |
8 apr, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
some people have lives; some people have music 8 apr, 2012 21:04 |
|
J00KERN
Elev |
9 apr, 2012 11:52 |
|
Fang
Elev |
9 apr, 2012 20:42 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen