Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Alltså. hade han kollat sådär på mig så hade jag dött. ![]() DAMN. kan inte grant bara vara med i glee snart? Du och dina konstiga åsikter ^^ ♥♥ Meh. De är inte konstiga.... Dina är konstiga... Finchel... HOW DARE YOU INSULT FINCHEL INFRONT OF ME! *poff och du har en knorr*
19 nov, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Min data är dum. När jag försöker kolla på Glee går videoasarna i slowmotion, och det får mig att skratta när någon pratar
19 nov, 2012 22:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
20 nov, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
I can finally watch gleeeeeee IM SO FREAKIN HAPPY. Snart klar med säsong 3
20 nov, 2012 16:03 |
|
Ginny!!!!
Elev |
20 nov, 2012 16:05 |
|
Borttagen
|
Jag har sett klart säsong 3! Shit vad sjukt det känns att börja på fyran nu, det betyder att jag snart är ikapp :O
20 nov, 2012 19:03 |
|
popohaejo
Elev |
Rachel har blivit jätte annorlunda i den nya säsongen, hennes personlighet är inte likadan alls hon verkar inte ens vara perfektionist längre
petitegossip.se
20 nov, 2012 19:12 |
|
GinnyOlivia
Elev |
HAR NI SETT THE ICE SKATING PICS
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Du-jn4E38zQ AAHAHAHAHAAAAAHHAHAHHAHAAAAAAAAA ![]()
20 nov, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: ÅÅH VARFÖR FÅR MAN INTE SE MER gahHAR NI SETT THE ICE SKATING PICS http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Du-jn4E38zQ AAHAHAHAHAAAAAHHAHAHHAHAAAAAAAAA 20 nov, 2012 19:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyOlivia: ÅÅH VARFÖR FÅR MAN INTE SE MER gah HAR NI SETT THE ICE SKATING PICS http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Du-jn4E38zQ AAHAHAHAHAAAAAHHAHAHHAHAAAAAAAAA de är så fina ♥ 20 nov, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen