Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Teknik
Mest för att fysikläraren jag hade senast var sämsta läraren någonsin och som fick mig att avsky ämnet. (Förutom delen som berörde el ♥). Sedan är ju teknik jääääkligt kul! Jag utgår dock inte från tekniklektionerna i sjuan när det var aptrist men man kan väl påstå att det blir en del teknik i tankegångarna när man är i ett maskinrum och jobbar ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 jan, 2013 07:47 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag gillar verkligen inte något av det, men eftersom det ändå gick rätt bra för mig i fysik A-kursen, och eftersom jag verkligen suger på teknik (och tycker att det är svårt och tråkigt) väljer jag fysik ändå ...
Resultat i frågan "fysik eller teknik?": 15-8 till fysik! Obs! Ny fråga i första inlägget! 24 jan, 2013 08:16 |
|
MizzNina
Elev |
Neon!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 jan, 2013 08:21 |
|
Danzi
Elev |
24 jan, 2013 11:33 |
|
themarauder
Lärare |
Hmm, jag vet inte riktigt vad gaserna EGENTLIGEN gör. Men man får ju rätt fet röst med helium =D
=) - just like themarauder 24 jan, 2013 11:37 |
|
Borttagen
|
Får nog säga helium.
24 jan, 2013 14:42 |
|
AlexZz
Elev |
24 jan, 2013 14:44 |
|
Zendaya
Elev |
Jag gillar ju inte gaser... Men jag tar helium eftersom det är kul när ballonger har det.
24 jan, 2013 15:12 |
|
melle-hjrta
Elev |
HELIUM ♥
24 jan, 2013 16:01 |
|
Borttagen
|
helium, del för att det är lättare att få tag i än neon och för att det låter så roligt när halva klassen andas in helium på samma gång och sen börjar prata! XD
24 jan, 2013 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen