Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 359 360 361 ... 805 806 807
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Teknik

Mest för att fysikläraren jag hade senast var sämsta läraren någonsin och som fick mig att avsky ämnet. (Förutom delen som berörde el ♥). Sedan är ju teknik jääääkligt kul! Jag utgår dock inte från tekniklektionerna i sjuan när det var aptrist men man kan väl påstå att det blir en del teknik i tankegångarna när man är i ett maskinrum och jobbar

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

24 jan, 2013 07:47

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag gillar verkligen inte något av det, men eftersom det ändå gick rätt bra för mig i fysik A-kursen, och eftersom jag verkligen suger på teknik (och tycker att det är svårt och tråkigt) väljer jag fysik ändå ...

Resultat i frågan "fysik eller teknik?": 15-8 till fysik!

Obs! Ny fråga i första inlägget!

24 jan, 2013 08:16

MizzNina
Elev

Avatar


Neon!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

24 jan, 2013 08:21

Danzi
Elev

Avatar


24 jan, 2013 11:33

themarauder
Lärare

Avatar


Hmm, jag vet inte riktigt vad gaserna EGENTLIGEN gör. Men man får ju rätt fet röst med helium =D

=) - just like themarauder

24 jan, 2013 11:37

Borttagen

Avatar


Får nog säga helium.

24 jan, 2013 14:42

AlexZz
Elev

Avatar


Neon - det lyser.
Helium - episk röst...

DON'T MAKE ME CHOOSE. D:

Neliom? ^^ Lysande röst. xD

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

24 jan, 2013 14:44

Zendaya
Elev

Avatar


Jag gillar ju inte gaser... Men jag tar helium eftersom det är kul när ballonger har det.

24 jan, 2013 15:12

melle-hjrta
Elev

Avatar


HELIUM ♥

24 jan, 2013 16:01

Borttagen

Avatar


helium, del för att det är lättare att få tag i än neon och för att det låter så roligt när halva klassen andas in helium på samma gång och sen börjar prata! XD

24 jan, 2013 16:32

1 2 3 ... 359 360 361 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.