UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok, nu kommer alla typ hata mig. Men jag gillar inte Sagan om Ringen. Har GÅNG PÅ GÅNG försökt läsa den, men den var så oerhört trög och tråkig. Hobbit däremot gillar jag Jag gillar inte heller sagan om ringen (jag såg halva första filmen och delar av dem andra). Jag somnade typ under någon strid. 1 jan, 2015 10:05 |
|
Kultist
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: OMG SAMMA HÄR, det är typ så tråkigt med julmat och jag äter typ inget.. JAG GILLAR INTE JULMAT XDD sitter varenda julafton och äter typ en smörgås när min familj äter värsta middagen, gillar verkligen inget av det vi äter Laga något själva som bidrag till julbordet? Man skapar sitt eget liv. ~~~Tro inte på allt som är sant~~~ 2 jan, 2015 07:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok, nu kommer alla typ hata mig. Men jag gillar inte Sagan om Ringen. Har GÅNG PÅ GÅNG försökt läsa den, men den var så oerhört trög och tråkig. Hobbit däremot gillar jag Jag klarar inte av att läsa böckerna och då läser jag ändå tjocka faktaböcker skrivna på artonhundratalet. Filmerna älslar jag, Bilbo älskar jag. Förstår verkligen inte varför jag inte fixar att läsa böckerna. 2 jan, 2015 07:43 |
|
Borttagen
|
hatar the fooo.
2 jan, 2015 20:32 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: hatar the fooo. Samma 2 jan, 2015 20:48 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag är varken vegan, feminist, vegetarian, allvetare, rasist, hen och jag gillar heller inte tårta
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jan, 2015 21:50 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Jag är varken vegan, feminist, vegetarian, allvetare, rasist, hen och jag gillar heller inte tårta Jag är inte heller vegan, vegetarian, allvetare, rasist och hen! Men tårta e ju jättegott 2 jan, 2015 22:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Jag är varken vegan, feminist, vegetarian, allvetare, rasist, hen och jag gillar heller inte tårta Jag är inte heller vegan, vegetarian, allvetare, rasist och hen! Men tårta e ju jättegott Haha, bra där Du kan få min tårta c: Sen ja, feminismens grundtanke är fin, men det är sällan den tillämpas nuförtiden då allt enbart ses ur en vinkel :c "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jan, 2015 22:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Jag är varken vegan, feminist, vegetarian, allvetare, rasist, hen och jag gillar heller inte tårta Jag är inte heller vegan, vegetarian, allvetare, rasist och hen! Men tårta e ju jättegott Haha, bra där Du kan få min tårta c: Sen ja, feminismens grundtanke är fin, men det är sällan den tillämpas nuförtiden då allt enbart ses ur en vinkel :c Hihi Åh tack Haha jaa D: Men precis! Det lixom..missuppfattas så ofta D: det är så synd D: Det behövs, ja! Men folk borde förstå mer vad det innebär och betyder! 2 jan, 2015 22:12 |
|
FantasyGirl
Elev |
Jag har sett 4 avsnitt av Doctor Who, och jag tycker att det är helt OK, inget mer. Kul att se på som tidsfördriv, men ingen serie som jag skulle kunna se på 24/7
2 jan, 2015 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen