Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MrsEmmaWeasley ♥
31 okt, 2011 09:08 |
|
Ginny.T
Elev |
skriv meeeeer!! jag vill veta vad som händer!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 31 okt, 2011 11:02 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror jag vet varför läkaren är bekymrad, men jag är inte säker^^ Precis som Bombarda säger ett bra kapitel! ♥ Jag tror också att jag vet, men jag är inte säker...i alla fall: JÄTTEBRA och JÄTTESPÄNNANDE!
31 okt, 2011 11:32 |
|
Borttagen
|
Kapitel 47 - Bill Weasley
Hela jag bubblade av ilska och oro. När jag kom till sjukhuset, mötte jag George, som visade mig vägen till min fru. Hans bekymrade min väckte större oro inom mig. "Vad har hänt?" frågade jag, min röst skakade av oro. "Barnet" var det enda han kunde få fram innan han öppnade dörren, och jag såg min fru, Fleur sitta upp i sjukhussängen, omgiven av min egen släkt. "Bill!" utbrast hon. Hon grät. "Vad har hänt?" frågade jag igen. Oron steg över att barnet hade dött utav förbannelsen. "Barnet har klarat sig, tack vare George" svarade Fleur. Jag kunde inte hejda mig utan gav min yngre bror en tacksam kram. "Så om du inte hade vaknat så skulle både Fleur och barnet varit döda nu?" frågade jag efter att George berättat vad han sett och gjort. En svag nickning kom ifrån honom. "Men inte för att vara elak, men jag tror hon skulle ha det bra tillsammans med Fred, däruppe i himlen" Georges ord fick mig att börja gråta, lika mycket som hans ögon tårades vid namnet. Men trots den rörande historien, så var läkarns min fortfarande lika bekymrad sen han kom. "Vad är det?" sa jag. "Barnet klarade sig, som sagt. Men så nära döden som den var, tror jag inte den kommer klara sig 6 månader till där inne, i magen alltså." läkarens ord var som om någon hade lagt cruciatus-förbannelsen över mig. "Om den gör det?" frågade Fleur oroligt. "Det skulle vara ett mirakel" svarade läkaren. "Men det skulle kunna gå?" min fråga var fylld med hopp. "Ja, men om ni inte vill riskera att förlora barnet när graviditeten gått så långt, rekommenderar jag er att ni gör er av med det redan nu.." började läkaren men blev avbruten. "Såklart vi inte tänker göra det, är du dum eller?" fräste Fleur argt. 31 okt, 2011 11:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
31 okt, 2011 12:02 |
|
Bombarda
Elev |
aaawe så gulligt!
Kärlek till alla! 31 okt, 2011 12:07 |
|
Borttagen
|
Jag hade fel när jag trodde jag visste... :3
Super bra kapitel, som vanligt. ♥ 31 okt, 2011 12:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hade fel när jag trodde jag visste... :3 Super bra kapitel, som vanligt. ♥ Erkänn du trodde det skulle dö där Tack allihopa ♥ 31 okt, 2011 12:18 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag trodde också att bebisen skulle dö xDSkrivet av Borttagen: Jag hade fel när jag trodde jag visste... :3 Super bra kapitel, som vanligt. ♥ Erkänn du trodde det skulle dö där Tack allihopa ♥ Kärlek till alla! 31 okt, 2011 12:26 |
|
Borttagen
|
Hahha nja.. något måste de ju få glädja sig över
31 okt, 2011 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen