If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av lillalollo: Jag skriver ett kapitel i kväll. Jaaa! Vad bra! Ingen orsak! Vi visar bara hur mycket vi gillar din ff! 23 september <3 3 sep, 2011 10:05 |
|
Theresia Joanné
Elev |
Meer!
<3 Harry Potter <3 3 sep, 2011 10:06 |
|
Bombarda
Elev |
Omg ! meer skit spännande!:O
Kärlek till alla! 3 sep, 2011 10:16 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 3 sep, 2011 10:28 |
|
Piggelin
Elev |
SNÄLLA SLUTA FYLLA MIN INPOST!
Jag vet att lillalollo skriver fantastiskt men alla dessa "Meeer" och "OMG! OMG!" är så onödiga, om ni ska kommentera skriv något mer än "mer" för det är väldigt irriterande. Lillalollo kommer skriva mer fast inte varenda läsare skriver att det är bra och säger "meeer" jag lovar er. Så tänk lite innan ni kommenterar 3 sep, 2011 10:33 |
|
mugglis1
Elev |
meer bevakar
Gryffindor <3 3 sep, 2011 10:39 |
|
Tonks-nea1
Elev |
3 sep, 2011 10:41 |
|
lillalollo
Elev |
Skrivet av Piggelin: SNÄLLA SLUTA FYLLA MIN INPOST! Jag vet att lillalollo skriver fantastiskt men alla dessa "Meeer" och "OMG! OMG!" är så onödiga, om ni ska kommentera skriv något mer än "mer" för det är väldigt irriterande. Lillalollo kommer skriva mer fast inte varenda läsare skriver att det är bra och säger "meeer" jag lovar er. Så tänk lite innan ni kommenterar Piggelin kanske har en poäng, men ni ska veta att varje "Meer" och "OMG" gör mig SÅÅÅÅÅ glad. Vilket gör att jag vill skriva mera. "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 3 sep, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
riktigt bra! ååh vill verkligen veta vad som händer ;O
3 sep, 2011 11:13 |
|
Borttagen
|
AAASBRA!!
3 sep, 2011 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen