Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

If the stars keep shining [Sv]

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

1 2 3 ... 35 36 37 ... 91 92 93
Användare Inlägg
jullanbrullan19
Elev

Avatar


Skrivet av lillalollo:
Jag skriver ett kapitel i kväll. Tack för kommentarerna! De är det bästa som finns när ni gillar det jag skriver! ♥

Jaaa! Vad bra!
Ingen orsak! Vi visar bara hur mycket vi gillar din ff!

23 september <3

3 sep, 2011 10:05

Theresia Joanné
Elev

Avatar


Meer!

<3 Harry Potter <3

3 sep, 2011 10:06

Bombarda
Elev

Avatar


Omg ! meer skit spännande!:O

Kärlek till alla!

3 sep, 2011 10:16

nilla10
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

hej hej! :)

3 sep, 2011 10:28

Piggelin
Elev

Avatar


SNÄLLA SLUTA FYLLA MIN INPOST!
Jag vet att lillalollo skriver fantastiskt men alla dessa "Meeer" och "OMG! OMG!" är så onödiga, om ni ska kommentera skriv något mer än "mer" för det är väldigt irriterande. Lillalollo kommer skriva mer fast inte varenda läsare skriver att det är bra och säger "meeer" jag lovar er.
Så tänk lite innan ni kommenterar

3 sep, 2011 10:33

mugglis1
Elev

Avatar


meer bevakar

Gryffindor <3

3 sep, 2011 10:39

Tonks-nea1
Elev

Avatar


jätte bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25hmpRboj1qbm90eo1_500.gif

3 sep, 2011 10:41

lillalollo
Elev

Avatar


Skrivet av Piggelin:
SNÄLLA SLUTA FYLLA MIN INPOST!
Jag vet att lillalollo skriver fantastiskt men alla dessa "Meeer" och "OMG! OMG!" är så onödiga, om ni ska kommentera skriv något mer än "mer" för det är väldigt irriterande. Lillalollo kommer skriva mer fast inte varenda läsare skriver att det är bra och säger "meeer" jag lovar er.
Så tänk lite innan ni kommenterar


Piggelin kanske har en poäng, men ni ska veta att varje "Meer" och "OMG" gör mig SÅÅÅÅÅ glad. Vilket gör att jag vill skriva mera.

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

3 sep, 2011 10:50

Borttagen

Avatar


riktigt bra! ååh vill verkligen veta vad som händer ;O

3 sep, 2011 11:13

Borttagen

Avatar

+1


AAASBRA!! Jag har sträcktläst hela nu och du skriver SÅ FANTASTISKT!!! Ps. Den där Beatrice är läbbig O_O

3 sep, 2011 11:28

1 2 3 ... 35 36 37 ... 91 92 93

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.