Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Enger
Elev |
Personlighet:Harry och lite som Ginny.(lite hermione,för jag ÄLSKAR att läsa)
Utseende:Lite som Hermione och lite som Ginny
3 sep, 2011 13:33 |
|
NinaE
Elev |
utseende Hermione och personlighet Neville och lite Ginny
3 sep, 2011 13:38 |
|
livan98
Elev |
I likhet är jag nog mest lik Luna och hermine och i personliget är det nog en blandning av harry malfoy och hermoine
lumus mxima och prefecticus tortalus 3 sep, 2011 13:47 |
|
Alice Enger
Elev |
3 sep, 2011 13:59 |
|
Emily
Elev |
I personligheten är jag nog en blandning av Severus, Lucius, Draco , Cho chang och Luna Lovegood. Hehe snacka om blandning, men så är jag.
I utseendet är jag nog inte lik någon speciell ifrån HP, tyvärr.. Kanske blandning mellan Pansy och Luna? Förutom att jag har större näsa än dom.. D: "I thought.. you were going.. to keep her.. safe.." http://acciosuccess.tumblr.com/
3 sep, 2011 14:27 |
|
Borttagen
|
James, Sirius och Remus, skulle jag tro.
Förmodligen därför jag gillar dem, då jag har lätt att relatera till dem. 3 sep, 2011 14:36 |
|
abbe
Elev |
I pesonlighet är jag en fred kopia på massa sätt.
men i utseende vet jag inte lite typ som aha nu vet jag jag ser ut som min tvilling maxi han är en kopia av george! Tja gillar mw3 och battlefield 3 r de bästa spelen i världen 3 sep, 2011 15:51 |
|
Nisse_A
Elev |
Personlighet? En blandning mellan Ron och Luna
:D 3 sep, 2011 16:13 |
|
Anapneo
Elev |
utseende, ser ut som luna/gabrielle delacour har jag hört
personlighet: Ron kanske, blandat med Ginny och Harry
3 sep, 2011 16:16 |
|
Dini99
Elev |
Luna Lovegood till utseendet
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 3 sep, 2011 16:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen