Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mugglis1
Elev |
meer
Gryffindor <3 11 aug, 2011 22:08 |
|
LWLM
Elev |
mer
"But i am the chosen one" SMASH! 11 aug, 2011 22:12 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer mer och tack för dom underbara kommentarerna ♥
Kapitel 25 ----------------- När vi hade ätit så började klockan närma sig 11:0, det var inga lektioner så vi hade inget att göra. Men senare satt jag i biblioteket och läste en bok då Ginny kommer springandes i mot mig. -Kate... Har du tagit med..... Dig någon klänning? Flåsade Ginny fram och jag nickade sakta medans jag tittade upp från boken. -Har inte du? Jag tittade lite förvånat på henne och log. -Joo... Men jag tänkte eftersom det är första året du går på Hogwarts så trodde jag kanske inte du hade med dig någon, för du fick väl listan? Hon satte sig ner på stolen och flåsade lite till. -Jaa såklart! Annars skulle jag nog inte sitta här eftersom där står ju tåg tiden också! Sa jag och skrattade åt Ginny's fråga och hon instämde. -Haha, ja i och för sig så har du rätt! Hon skrattade lite lågt. -Men vem ska du gå med då? Jag tittade på Ginny och hon log lite generat och tittade ner i bordet. -Hehe, Neville han frågade mig först så jag var ju typ tvungen och säga ja, men han är ju alla fall snäll och min kompis! Hon tittade upp och log stort mot mig. -Men vem ska du gå med? Ginny's blick förändrades från generad till nyfiken på ungefär 2 sekunder. -Harry.... Han frågade mig tidigare i dag innan vi åt frukost och efter det där med Draco du vet.... Jag fick enliten tår i ögat men torkade snabbt bort den så hon inte skulle se. -Jaha! Vad roligt! Men i alla fall måste gå nu klockan är redan 1 så jag tänkte gå och fixa mig sen äta lite. Ginny reste sig upp och började gå mot dörren. Jag själv när klockan var 2 gick jag direkt till matsalen och åt, jag satte mig som vanligt vid Gryffindor bordet och såg att det var betydligt fler elever här på Hogwarts nu än vid frukost! Jag såg bland annat att Draco var inblandad i ett djupt samtal med Crabbe,Goyle och Pansy, jag slängde onda blickar mot dom medans jag pratade med dom andra. -Vilka ska alla gå med på balen då? George tittade nyfiket runt på alla och dom flesta rodnade. --------------------- Mer?? ^^^ Tråkigt kap. jag vet D: ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
11 aug, 2011 22:25 |
|
Borttagen
|
MEEEER
11 aug, 2011 22:27 |
|
Hogsmid
Elev |
Ha!
I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :) 11 aug, 2011 22:28 |
|
EmilySwann
Elev |
Nej kapitlet var absolut inte tråkigt alls, det gör bara så att jag längtar ännu mer efter nästa
MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ? 11 aug, 2011 22:29 |
|
LWLM
Elev |
skriv mer NU !!!!!!
asbra ju!! "But i am the chosen one" SMASH! 11 aug, 2011 22:31 |
|
JuliaE
Elev |
Aw... tack alla kommer mer snart :3
Ska bara äta nåt först x'D ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
11 aug, 2011 22:32 |
|
J00KERN
Elev |
11 aug, 2011 22:32 |
|
LWLM
Elev |
skriv mer nu ! XD
"But i am the chosen one" SMASH! 11 aug, 2011 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen