Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS!!!!!!!
Jag & en kompis ska på möte med tidningen imorgon och det är jättespännande och jag hoppas hoppas verkligen att vi kommer att få bra besked.
7 aug, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
^ GOOD LUCK MY FRIEND!!!!!
7 aug, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
^ Det är bara att ta det lugnt, alla är vi nervösa ibland. Tänk på Harry P inför hans första quidditch match, han var ju så nervös att han nästan kräktes, men när han väl satte upp på sin kvast så släppte allting, eller hur?
Men hur som helst så lycka till i morgon tjejen, hoppas det går bra! 7 aug, 2011 22:54 |
|
kinshaw
Elev |
7 aug, 2011 22:54 |
|
expelliarmus
Elev |
7 aug, 2011 22:55 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av expelliarmus: JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS!!!!!!! Jag & en kompis ska på möte med tidningen imorgon och det är jättespännande och jag hoppas hoppas verkligen att vi kommer att få bra besked. Bra besked? :o Om vadå? 7 aug, 2011 22:56 |
|
kinshaw
Elev |
jag gillar att de flesta jag snackat med via pm här är från ravencaw (y)
inget fel med det! verkligen inte, bara kul att de är från samma elevhem :3 ![]()
8 aug, 2011 12:49 |
|
Knizzlare
Elev |
12 aug, 2011 02:58 |
|
expelliarmus
Elev |
12 aug, 2011 02:58 |
|
Borttagen
|
HEJ, känner mig social idag, haha!
12 aug, 2011 02:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen