the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Simning inte någon kul bestrafning " sa Isac som fortfarande hade blött hår efter simningen.
11 nov, 2015 17:55
|
|
Borttagen
|
"åh okej" sa Theodore och letade i sin väska efter en till bok.
11 nov, 2015 17:57
|
|
Borttagen
|
" Du verkar gilla att läsa du " sa Isac som själv inte gillade att läsa
11 nov, 2015 18:01
|
|
Borttagen
|
"tja jag har ingenting annat att göra " sa Theodore och stängde igen väskan då han inte hittade någon bok.
11 nov, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Isac och tog upp ett litet familjealbum och började titta i det.
11 nov, 2015 18:10
|
|
Borttagen
|
"hm ska man lägga sig tidigt eller inte?" sa Theodore då han inte hade någonting att göra.
11 nov, 2015 18:14
|
|
Borttagen
|
" Det bestämmer du själv " sa Isac och såg länge på bilden av sin farmor.
11 nov, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Theodore tänkte lite.
"aja godnatt" sa Theodore och la sig ner under täcket för att sova.
11 nov, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
Isac ville vänta lite innan han tog sitt mål så fortsatte att titta i albumet.
11 nov, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
Theodore tänkte lite på sin syster innan han somnade.
11 nov, 2015 18:30
|
Du får inte svara på den här tråden.