ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Vi hoppar till efter skolan)
16 aug, 2015 11:28 |
|
Borttagen
|
(Okej!)
16 aug, 2015 11:39 |
|
Kaylin
Elev |
((Oki!))
Kayla När jag och Gwen sitter på bussen hem, så är det fler en bara en Hogwarts halsduk! "Eh... Ska någon Potterhead-Klubb åka någonstans?" Säger jag medans jag lyfter ett ögonbryn. Go Fuck yourself you damn cereal 16 aug, 2015 11:47 |
|
Borttagen
|
Will
"Kommer du Joey?" Frågade jag honom. 16 aug, 2015 11:49 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag hade skippat lektionerna och gått hem. Väl hemma satte jag mig vid datorn och kollade Mugglis. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 aug, 2015 11:55 |
|
Borttagen
|
Jenn
När jag var hemma gick jag in på Twitter skrev ner frågor på ett paper och tog filmkameran. 16 aug, 2015 12:07 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag går hem, och skapar en gruppuggla för alla på skolan. Hej! skriver jag. 16 aug, 2015 14:29 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag ser ett medelande. Hej! skrev jag. Innan jag kom på vad jag skulle göra. Sorry men jag måsta filma see you later! 16 aug, 2015 14:31 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
På HP stöket i bussen hör jag min mobil. Det är från Sallad. "Hej! Jag och Gwen sitter på en buss full med potterheads! Lite ovanligt, faktiskt! Kanske ska höja trollstaven och skrika "Silenco"? Nää... Vad gör ni då?? Go Fuck yourself you damn cereal 16 aug, 2015 14:32 |
|
Borttagen
|
Will
Hejsan skrev jag. 16 aug, 2015 14:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen