Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 35 36 37 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Vi hoppar till efter skolan)

16 aug, 2015 11:28

Borttagen

Avatar


(Okej!)

16 aug, 2015 11:39

Kaylin
Elev

Avatar


((Oki!))
Kayla
När jag och Gwen sitter på bussen hem, så är det fler en bara en Hogwarts halsduk! "Eh... Ska någon Potterhead-Klubb åka någonstans?" Säger jag medans jag lyfter ett ögonbryn.

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 11:47

Borttagen

Avatar


Will
"Kommer du Joey?" Frågade jag honom.

16 aug, 2015 11:49

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

Jag hade skippat lektionerna och gått hem.
Väl hemma satte jag mig vid datorn och kollade Mugglis.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 aug, 2015 11:55

Borttagen

Avatar


Jenn
När jag var hemma gick jag in på Twitter skrev ner frågor på ett paper och tog filmkameran.

16 aug, 2015 12:07

Borttagen

Avatar


Joey

Jag går hem, och skapar en gruppuggla för alla på skolan.
Hej! skriver jag.

16 aug, 2015 14:29

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag ser ett medelande.
Hej! skrev jag. Innan jag kom på vad jag skulle göra. Sorry men jag måsta filma see you later!

16 aug, 2015 14:31

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
På HP stöket i bussen hör jag min mobil. Det är från Sallad. "Hej! Jag och Gwen sitter på en buss full med potterheads! Lite ovanligt, faktiskt! Kanske ska höja trollstaven och skrika "Silenco"? Nää... Vad gör ni då??

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 14:32

Borttagen

Avatar


Will
Hejsan skrev jag.

16 aug, 2015 14:52

1 2 3 ... 35 36 37 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.