Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Daggdroppe stod som vanligt och betade på den förtollade ängen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 16:26 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag gick till en sjö. Det var helt öde. Jag klädde av mig och hoppade i. 1 aug, 2015 16:32 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
Jag tog fram en borste och började borste Daggdroppe. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 1 aug, 2015 16:33 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag simmade runt och var så glad. Vattnet var jätteskönt. Det kändes mer hemma än hemma. 1 aug, 2015 16:34 |
|
queenmalfoy
Elev |
1 aug, 2015 16:45 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag satt i soffan. 1 aug, 2015 16:47 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag tänkte inte på att gå upp. Jag bara simmade runt. Jag dök. Jag var länge under vattnet och när jag kom upp över ytan så behövde jag knappt andas in och ut innan jag dök igen. 1 aug, 2015 16:54 |
|
Borttagen
|
Will
Jag satte mig i soffan och började läsa. 1 aug, 2015 17:32 |
|
True Potterhead
Elev |
Azia
Jag stängde boken, kollade på klockan och insåg att jag suttit och läst i flera timmar. Oj. Det var väldigt länge sedan jag sist hade läst så länge. Min mage skrek av hunger och jag gick ner och tog ett äpple. Det var alldeles tyst i huset, något som sällan hände när man var en familj på elva personer. Jag njöt av det och gick ut i solen. Jag satte mig under en stor ek och kollade leende ut över naturen. Det var faktiskt jättefint.
1 aug, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag hade glömt allt. Jag trodde att jag var en vattenvarelse. Jag tänkte inte på att jag varit borta i flera timmar. 1 aug, 2015 17:35 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen