Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

1 2 3 ... 35 36 37 ... 72 73 74
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Josse -

Daggdroppe stod som vanligt och betade på den förtollade ängen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

1 aug, 2015 16:26

Borttagen

Avatar


Elli
Jag gick till en sjö. Det var helt öde. Jag klädde av mig och hoppade i.

1 aug, 2015 16:32

JossiMarauder
Elev

Avatar


Josse -

Jag tog fram en borste och började borste Daggdroppe.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

1 aug, 2015 16:33

Borttagen

Avatar


Elli
Jag simmade runt och var så glad. Vattnet var jätteskönt. Det kändes mer hemma än hemma.

1 aug, 2015 16:34

queenmalfoy
Elev

Avatar


Mamma/Mattan

Jag vaknade och det var helt tyst i huset. ''Konstigt'' sa jag till mig själv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F10FANTHFZ0m95S%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FOiU4E2Y8tSU0%2Fgiphy.gif

1 aug, 2015 16:45

Borttagen

Avatar


Priim~

Jag satt i soffan.

1 aug, 2015 16:47

Borttagen

Avatar


Elli
Jag tänkte inte på att gå upp. Jag bara simmade runt. Jag dök. Jag var länge under vattnet och när jag kom upp över ytan så behövde jag knappt andas in och ut innan jag dök igen.

1 aug, 2015 16:54

Borttagen

Avatar


Will
Jag satte mig i soffan och började läsa.

1 aug, 2015 17:32

True Potterhead
Elev

Avatar


Azia

Jag stängde boken, kollade på klockan och insåg att jag suttit och läst i flera timmar. Oj. Det var väldigt länge sedan jag sist hade läst så länge. Min mage skrek av hunger och jag gick ner och tog ett äpple. Det var alldeles tyst i huset, något som sällan hände när man var en familj på elva personer. Jag njöt av det och gick ut i solen. Jag satte mig under en stor ek och kollade leende ut över naturen. Det var faktiskt jättefint.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FBoA65IHcQ2BZS%2Fgiphy.gif

1 aug, 2015 17:34

Borttagen

Avatar


Elli
Jag hade glömt allt. Jag trodde att jag var en vattenvarelse. Jag tänkte inte på att jag varit borta i flera timmar.

1 aug, 2015 17:35

1 2 3 ... 35 36 37 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Du får inte svara på den här tråden.