the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Kvinnan började undersöka Natacha noga
" Säg mig vad har hänt? " frågade Kvinnan hon ville veta det.
28 jul, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
"hon blev kontrollerad av ett spöke" sa Teddy som kort svar.
28 jul, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa kvinnan fundersamt
" Natacha behöver bara vila tills hon är utvilad " sa kvinnan.
" tack Veronika " sa Elias och andades ut av lättnad.
28 jul, 2015 17:34
|
|
Borttagen
|
Tedd gäspade igen. Han började bli väldigt trött.
"nä nu går jag & lägger mig" sa Teddy & gick iväg.
29 jul, 2015 10:10
|
|
Borttagen
|
" Casper du borde också lägga dig " sa Elias Casper kramade hans arm och sov. Elias suckade och lyfte upp Elias och började gå mot Caspers rum.
29 jul, 2015 17:56
|
|
Borttagen
|
Alla gick & la sig & nästa dag var precis som vanligt igen. nästan iallafall...
Slut på denna berättelse
31 jul, 2015 20:03
|
Du får inte svara på den här tråden.