Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Omar nickar.
"Vad sa ni att hon ville ha?" undrar han. "Inoks bok..." svarar Kuru. 26 jul, 2015 08:35 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
26 jul, 2015 08:36 |
|
Borttagen
|
"Det är inte vilken bok som helst." säger Kuru. "Det är en bok med mörk magi, den mörkaste. Får hon den kan hon enkelt ta över Manjipoor, kanske till och med den andra världen."
26 jul, 2015 08:40 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
26 jul, 2015 14:48 |
|
Borttagen
|
"Ja, men det finns mörkare." svarar Omar.
26 jul, 2015 14:59 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Men bra. Men nu handlar det om Alex liv. Vi ger bara henne boken. Hon är bara en person. Vi klarar henne.", säger jag.
![]()
26 jul, 2015 17:48 |
|
Borttagen
|
"Men..." börjar Kuru och då avbryter jag honom.
"Än sen om hon tar över Manjipoor, den andra världen eller nåt annat! Alex är min syster och jag tänker hjälpa henne. Vi kan lösa problemet med Diva efter det." skriver jag. 26 jul, 2015 20:57 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Kuru och Omar byter alvarliga blickar.
"Ni två får gärna fundera på om vi ska rädda Alex. Men jag och Rue har tagit ett beslut och vi kan göra det här själv annars.", säger jag kallt. ![]()
26 jul, 2015 22:40 |
|
Borttagen
|
"Vi kanske kan lura henne..." säger Kuru tveksamt.
"Tror du ens på det själv? suckar jag. 27 jul, 2015 09:13 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
4 aug, 2015 22:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen