Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag bästemmer mig för att inte vara en barbar och hämtar ett äpple.
17 aug, 2015 13:20
|
|
Borttagen
|
17 aug, 2015 13:22
|
|
Borttagen
|
Jag kommer till id behov rummet och öppnar dörren.
17 aug, 2015 13:24
|
|
Borttagen
|
" Vad vill du?" frågar jag Grey argt.
17 aug, 2015 15:52
|
|
Borttagen
|
Jag kastar äpplet på henne.
17 aug, 2015 18:27
|
|
Borttagen
|
Jag lyckas fånga det med munnen. Jag suger in saft.
17 aug, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag stänger dörren och går ut.
17 aug, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
Men jag kan ju bara ta en tugga, vad knäpp Grey är , tänker jag.
17 aug, 2015 18:49
|
|
Borttagen
|
Jag ser att jag har hålltimme så jag går ut.
17 aug, 2015 18:51
|
|
Borttagen
|
Jag håller kvar äpplet så länge jag kan. Sen släpper jag äpplet .
17 aug, 2015 18:55
|
Du får inte svara på den här tråden.