Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
24 jun, 2015 16:35 |
|
fakeliampayne
Elev |
24 jun, 2015 16:36 |
|
Beben
Elev |
24 jun, 2015 16:38 |
|
fakeliampayne
Elev |
24 jun, 2015 16:42 |
|
Beben
Elev |
Jag suckar lågt och använder en snabb trollformel för att fixa hela bokhyllan jag håller på med. Jag brukar inte använda den formeln, eftersom att den inte är helt säker så det fanns en chans att det bara skulle bli värre.
24 jun, 2015 16:44 |
|
fakeliampayne
Elev |
"Jag tycker att du är fin också, Liam" säger jag efter ett tag och ler medan jag börjar putsa de små fönstrerna.
![]()
24 jun, 2015 18:18 |
|
Beben
Elev |
24 jun, 2015 18:41 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag kollar på dörren snabbt när den öppnas.
"Ni kan gå nu, klockan är midnatt" säger professor Snape. ![]()
24 jun, 2015 18:47 |
|
Beben
Elev |
24 jun, 2015 18:50 |
|
fakeliampayne
Elev |
24 jun, 2015 18:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Lilo Hogwarts prs (Beben & fakeliampayne)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen