Agent's of New york (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Agent's of New york (prs)
|
Borttagen
|
Ariana tog tag i yang och låste in honom i kapseln hon andades ut.
5 jun, 2015 07:31
|
|
Borttagen
|
Yang satt ner då han fortfarande inte hade kvicknat till ordentligt.
Ying som hade följt med Zarina tillbaka till huset stod & lutade vid dörrkarmen.
"Så ni lyckades stoppa Yang huh?" sa Ying frågandes.
5 jun, 2015 07:33
|
|
Borttagen
|
" Ja och som jag sa önskar att allt var som vanligt i Ryssland " sa Zarina. Hm får komma på en annan plan som får Ryssland att lida tänke Aurora.
5 jun, 2015 07:36
|
|
Borttagen
|
"Om du vill det så" sa Ying & gjorde att Ryssland blev normalt igen.
"men vad tänker ni göra med Yang?" frågade Ying lite nervöst.
5 jun, 2015 07:38
|
|
Borttagen
|
" tyvärr så var den här planen inte riktigt genom tänkt så vi måste tyvärr göra oss av med er " sa Zarina och lyckades låsa in ying. Hon ville bara bli av med dom nu.
5 jun, 2015 07:47
|
|
Borttagen
|
"finns dock ett problem med eran plan. Ni kan bara göra så att tvillingarna får kontroll men vi kommer alltid finnas kvar tills de två dör" sa Ying till Zarina.
5 jun, 2015 07:49
|
|
Borttagen
|
" bättre än att yang tar över världen och personen han är får skulden " sa Zarina och satte igång maskinen.
5 jun, 2015 08:13
|
|
Borttagen
|
Ying suckade men lätt tjejerna göra det dom behövde göra.
5 jun, 2015 08:14
|
|
Borttagen
|
Zarina såg på maskinen och tänkte hoppas det fungerade.
5 jun, 2015 08:17
|
|
Borttagen
|
Efter att maskinen hade gjort sitt så var tvillingarna medvetslösa igen.
5 jun, 2015 08:18
|
Du får inte svara på den här tråden.