Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Inget" Jag ser bort. Herregud, det här får inte hända.
19 nov, 2014 00:55 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 00:57 |
|
Borttagen
|
"Ursäktar du mig ett tag, jag måste ringa till ... Ariana. Hon har ringt tre gånger, så ..."
19 nov, 2014 00:58 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:00 |
|
Borttagen
|
Jag går ut från köket, jag bara måste ringa Liam.
19 nov, 2014 01:01 |
|
Beben
Elev |
Jag funderar på att ringa Zayn, han vet redan om mina känslor för Harry och jag kan alltid prata med honom.
19 nov, 2014 01:02 |
|
Borttagen
|
Jag går en lång bit från köket, och tar upp min telefon.
19 nov, 2014 01:04 |
|
Beben
Elev |
Jag tar upp min telefon, och ser att Harry visst passar i mittbena, innan jag ringer till Zayn, som svarar efter bara några signaler. "Nämen tjena, Nialler"
19 nov, 2014 01:06 |
|
Borttagen
|
Jag trycker på Liams nummer, och ringer nervöst till honom. Vad ska jag säga, hur ska jag säga?
"Mm, hej Harry" svarar han, ganska tråkigt. "Hej" Jag börjar nervöst gå omkring. 19 nov, 2014 01:08 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen