Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
- Jag har ett pojknamn, sa jag.
21 sep, 2014 16:40
|
|
Borttagen
|
Lessi kollde på honom och log lite. "säg." sa hon lugnt och kollade på honom
21 sep, 2014 16:41
|
|
Borttagen
|
- James, sa jag tyst och kollade på henne.
21 sep, 2014 16:41
|
|
Borttagen
|
Lessi visste varför han valde namnet. "James blir ett underbart namn, om det blir en son så kan han bära namnet med stolt het. " sa hon till honom
21 sep, 2014 16:44
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Jag hoppas på en kille, sa jag.
21 sep, 2014 16:52
|
|
Borttagen
|
Lessi log till. "jag blir glad vad det än blir så e det vårt barn. Och jag älskar den för vilket vad." Sa hon lugnt till honom och log lite
21 sep, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och kysste henne.
21 sep, 2014 16:53
|
|
Borttagen
|
Leiss log och besvarade hans kyss. "Kan vi gå och äta något? För jag e hunrgirg eller är det lillen." Sa hon och flinade lite
21 sep, 2014 16:55
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och bar upp henne.
- Vi går och äter så får både du och lillen i er mat, sa jag.
21 sep, 2014 16:55
|
|
Borttagen
|
Lessie log sentt. "yey mat." sa hon på skoj och flinade, man märkte hon hade anpassat sig bra till livet som prinsessa och nu drottning
21 sep, 2014 16:57
|
Du får inte svara på den här tråden.