The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
8 feb, 2015 09:29
|
|
Borttagen
|
Jag sov lugnt i Ogges famn.
8 feb, 2015 09:32
|
|
Borttagen
|
"Vilken film ska vi ta nu? Eller ska vi göra något annat?" frågade jag.
"Vi kan väl se tvåan?" frågade jag. Vi tog fram filmen och satte på den.
8 feb, 2015 09:36
|
|
Borttagen
|
- Visst, sa Ogge och strök mig över håret.
8 feb, 2015 10:19
|
|
Borttagen
|
"Jag måste gå på toa", sa jag och gick.
8 feb, 2015 15:31
|
|
Borttagen
|
8 feb, 2015 18:21
|
|
Borttagen
|
Jag kom tillbaka och satte mig i Omars knä.
9 feb, 2015 06:56
|
|
Borttagen
|
Ogge kollade på dom och log.
9 feb, 2015 07:03
|
|
Borttagen
|
Omar lade sina armar runt min hals och jag lutade mig tillbaka.
(Melody Malfoy)
6 apr, 2015 09:43
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 6 kl. 10:09
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag vaknade av att det smärtade till i såret på axel.
6 apr, 2015 10:09
|
Du får inte svara på den här tråden.