Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Filmen tog slut.

8 feb, 2015 09:29

Borttagen

Avatar


Jag sov lugnt i Ogges famn.

8 feb, 2015 09:32

Borttagen

Avatar


"Vilken film ska vi ta nu? Eller ska vi göra något annat?" frågade jag.
"Vi kan väl se tvåan?" frågade jag. Vi tog fram filmen och satte på den.

8 feb, 2015 09:36

Borttagen

Avatar


- Visst, sa Ogge och strök mig över håret.

8 feb, 2015 10:19

Borttagen

Avatar


"Jag måste gå på toa", sa jag och gick.

8 feb, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


Jag sov vidare.

8 feb, 2015 18:21

Borttagen

Avatar


Jag kom tillbaka och satte mig i Omars knä.

9 feb, 2015 06:56

Borttagen

Avatar


Ogge kollade på dom och log.

9 feb, 2015 07:03

Borttagen

Avatar


Omar lade sina armar runt min hals och jag lutade mig tillbaka.

(Melody Malfoy)

6 apr, 2015 09:43

Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 6 kl. 10:09
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag vaknade av att det smärtade till i såret på axel.

6 apr, 2015 10:09

1 2 3 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.