Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag då? [sv]

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

1 2 3 ... 35 36 37 ... 46 47 48
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Salazar1:
Aha, Norge sa du????

Bra BTW


Ja du vet, bomen och allt.

23 jul, 2011 12:03

Borttagen

Avatar


23 jul, 2011 12:10

Salazar1
Elev

Avatar


^Spamm med bara smileys Ser att du är retså ny men du ska nog läsa regelerna!

Slytherin Pride

23 jul, 2011 12:32

Minidjuret
Elev

Avatar


Aa C:
---------------------
Direkt efter frukosten sa David till mig att göra mig klar för att fortsätta gå.
Jag borstade snabbt tänderna med en tandborste som David lyckats leta fram bland lådorna.
Sedan packade jag ner mina kläder som jag fått låna av David, för nu var mina egna torra.
Efter det gick vi båda ut och hjälptes åt att ta ner tältet och packa ner det i Davids väska.
Sen fortsatte vi att gå, gå och gå.
Jag vågade inte ställa samma fråga igen, David var ju faktiskt äldre och större än mig. Dessutom hade han redan gått nått år på Hogwart.
Eller hade han det? Jag hade ju faktiskt aldrig frågat.
"David" började jag försiktigt.
"Ja, vad är det" svarade han.
"Går du på Hogwarts?" sa jag.
"Nej, då skulle jag väl inte vara här?" svarde han surt.
Nej självklart! Det måste ha gått några veckor sedna terminen började.
"Hur gammal är du då?" frågade jag honom istället.
"12, fyller tretton i oktober" svarade han.
Ojdå! Han är ju nästan två åt äldre, nej ett och ett halft eftersom jag fyller år i Juli, men endå.
vi forstatte gå länge och till sist ville jag inte fortsätta att gå om jag inte visste vart vi skulle. Så jag tog mod till mig och frågade David:
"Vart ska vi och när kommer vi fram"
Han var tyst en lång atund, som om han funderade på om han skulle berätta för mig eller inte.
"Vi ska hem till mig och det tar kanske en dag till" svarade han till sist.
Men vart bode David och kunde jag lita på honom?
-------------------------

29 dagar sedan jag skrev, ingen har kommenterat D:

Blir lite deprimerad av detta...

24 jul, 2011 14:51

Salazar1
Elev

Avatar


Bra!

Slytherin Pride

24 aug, 2011 13:33

Borttagen

Avatar


Jättebra! Har inte sett att du skrivit nåt förut...

24 aug, 2011 15:27

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Underbart, när kommer mer ?

"She's buying the stairway to heaven"

24 aug, 2011 22:38

Salazar1
Elev

Avatar


Precis som Valmo säger har jag inte heller set att det kommit något!

Slytherin Pride

25 aug, 2011 14:51

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Och jag har varit utomlands med minimal tillgång till Internet.

"She's buying the stairway to heaven"

25 aug, 2011 14:56

Minidjuret
Elev

Avatar


Titta! En månad senare skriver tre personer...

Förlåt,men just nu har jag inte så stor lust att skriva eftersom det har gått så lång tid

25 aug, 2011 17:49

1 2 3 ... 35 36 37 ... 46 47 48

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

Du får inte svara på den här tråden.