Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag fattade inte....?
"Jag måste gå." Mumlade jag snabbt.
11 feb, 2014 17:23
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Vart?"
11 feb, 2014 17:24
|
|
Borttagen
|
"Hem! Eller till skogen... Jag menar sjön... Äh bara nånstans okej?" Sa jag snabbt igen och tog på mig min blå mössa.
11 feb, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
"Okeej..."
Mumlade jag men hon hade redan hunnit ut genom dörren.
11 feb, 2014 17:29
|
|
Borttagen
|
Jag pustade ut.
Hur i hela friden kunde han göra sådär?!?!
11 feb, 2014 17:35
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Tiden sniglsde sig fram medan jag väntade på Julia. Men tillslut hörde jag hennes bil köra upp på uppfarten. Jag hade suttit rastlöst i hennes säng i över en timme nu.
11 feb, 2014 17:38
|
|
Borttagen
|
-Julia-
Jag stängde bilddörren och log lite innan jag gick in i huset.
11 feb, 2014 17:44
|
|
Borttagen
|
Jag hörde hur nycklarna rasslade i låset innan den öppnades.
11 feb, 2014 17:45
|
|
Borttagen
|
Jag gick trött uppför trappan och tände lampan till mitt rum.
Jag gick direkt fram till skrivbordet.
11 feb, 2014 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag följde henne med blicken och reste mig tyst för att sen gå fram bredvid henne.
11 feb, 2014 17:53
|
Du får inte svara på den här tråden.