Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily_Evans
Elev |
VIKTIGT!!
På tisdag åker jag till Kina och kommer hem dan före midsommar. Reserven får skriva då! Jag är ett horokruxfolk. 12 jun, 2011 15:33 |
|
seamus
Elev |
Skrivet av Lily_Evans: Bara ett problem. Reserven har inte varit inloggad på en vecka och 5 dagar.VIKTIGT!! På tisdag åker jag till Kina och kommer hem dan före midsommar. Reserven får skriva då! Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
12 jun, 2011 16:01 |
|
Lily_Evans
Elev |
Åj... Men kan man inte ha en reserv till reservern?
Jag är ett horokruxfolk. 12 jun, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
Kanske, men det låter lite knäppt.
12 jun, 2011 16:09 |
|
Knizzlare
Elev |
Men det skulle ju vara bra med en 2a reserv, då har vi lixom allt förberett ifall både reserven och den som skriver i vanliga fall typ ska bort
![]()
12 jun, 2011 20:20 |
|
Alicedor
Elev |
12 jun, 2011 20:32 |
|
seamus
Elev |
17 jun, 2011 07:30 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av seamus: Skrivet av Lily_Evans: Bara ett problem. Reserven har inte varit inloggad på en vecka och 5 dagar. VIKTIGT!! På tisdag åker jag till Kina och kommer hem dan före midsommar. Reserven får skriva då! En person har skickat det till mig nu ![]()
17 jun, 2011 08:51 |
|
Cindy Lewis
Elev |
Jag tror det är försent, men jag vill jätte gärna vara repporter för Ravenclaw eller för magiska djur!
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 17 jun, 2011 09:07 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Cindy Lewis: Jag tror det är försent, men jag vill jätte gärna vara repporter för Ravenclaw eller för magiska djur! Ja, tyvärr, det är Valmo som är för Ravenclaw och Katla för magiska djur ![]()
17 jun, 2011 10:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen