PRS mellan Luna_Rav och Mily
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Luna_Rav och Mily
|
Borttagen
|
Elisabeth slutade att skrubba och gick till Alex. Hon satte sig bredvid honom.
"Det där måste vara riktigt jobbigt." sa hon.
30 nov, 2013 14:41
|
|
Borttagen
|
Alex nickade han var hellt slut han kunde äntligen andas
30 nov, 2013 14:54
|
|
Borttagen
|
Elisabeth log svagt och tittade på sin hand. Hon hade fått kramp i den
30 nov, 2013 14:55
|
|
Borttagen
|
" Måste vara jobbigt att skrubba " sa Alex och såg på hennes hand
30 nov, 2013 14:56
|
|
Borttagen
|
"Ja rätt jobbigt... men jag vill hellre göra det än att spela på flöjten. Jag kan inte."
30 nov, 2013 14:59
|
|
Borttagen
|
" Jag kan inte heller men jag gör det ändå " sa Alex han log lite
30 nov, 2013 15:00
|
|
Borttagen
|
Anja nickade.
"Hur? Spelar du bara?" frågade hon.
30 nov, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör jag " sa Alex
30 nov, 2013 15:03
|
|
Borttagen
|
Elisabeth nickade och tittade på flöjten.
30 nov, 2013 15:04
|
|
Borttagen
|
Alex såg på den fina följten. Han orkade inte spela en till ton på den men han hade inget val.
30 nov, 2013 15:05
|
Du får inte svara på den här tråden.