Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
" Kan du släppa mig? " frågade Arvid Anton
14 nov, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
Anton släppte taget om Arvids arm och stängde dörren.
"Sådär. Finns ingen mening att gå tillbaka." sa han.
14 nov, 2013 19:45
|
|
Borttagen
|
" Men jag har ingenstans att ta vägen " sa Arvid
14 nov, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
Kim vände sig mot honom.
"Ingen ut av oss har det." suckade han.
14 nov, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Jonas fortsatte gå mot skogen
" Ja jag tänker inte stanna här " sa Jonas
14 nov, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
"Ingen kommer att stanna i det där huset." sa Mika.
14 nov, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
" Ingen av er behöver det heller " sa Arvid
14 nov, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
Kim började gå. Han visste egentligen inte vart, men allt var bättre än där.
14 nov, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
Jessica började gå hemåt hon skulle dusha så fort hon kom hem
Jonas skulle ta en genväg genom skogen till hans hem.
Arvid såg ner i marken
14 nov, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Mika tittade sig omkring. Om hon gick hem skulle hon få alldeles för mycket skäll. Hon suckade djupt och började bara gå rakt fram.
Anton tog tag i Arvids arm igen.
"Kom." muttrade han och drog med honom.
14 nov, 2013 19:53
|
Du får inte svara på den här tråden.