Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:41
|
|
Borttagen
|
Jag var alltid blyg för nya personer så jag ställde mig lite bakom William.
31 okt, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
Det var inte Lucas som öppnade, utan en kille med brunt ruffsigt hår. "Hej...? Vem är du?" Jag steg åt sidan för att se var Lucas var och plötsligt hörde jag ett morrande bredvid mig.
Killen hade hoppat på Sanna.
31 okt, 2013 15:50
|
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på dem, oförmögen att röra på mig och snart så damp dom båda i marken med ett högt knak.
31 okt, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
31 okt, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
Ännu en person sprang ut ur dörren - en tjej den här gången - och slet upp Diego medan hon stirrade ursinnigt på honom.
Jag hjälpte Sanna upp på fötter.
31 okt, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
Jag gömde mig snyftande bakom William.
31 okt, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
Jag kramade henne beskyddande.
31 okt, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
Tjejen hade fullt schå att försöka hålla fast den andra killen.
31 okt, 2013 16:03
|
Du får inte svara på den här tråden.