Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Jag...Mumlar jag och rodnar. Hur förklarar man för en kille, som dessutom är ens vän att man har värsta mensvärken på år?
- Äsch, inget! Muttrar jag och håller mig för huvudet.
10 nov, 2013 18:49
|
|
Borttagen
|
(I know that feeling XD)
"Okej, du förlorar på det", jag reser mig upp och går.
10 nov, 2013 19:05
|
|
Borttagen
|
(Me too...visste inte vad jag skulle skriva annars hah xD)
Jag suckar.
- Men idiot! Stönar jag åt Brian. Jag reser mig långsamt upp och bestämmer mig för att skita i resten av lektionen, jag pallar bara inte mer!
10 nov, 2013 19:14
|
|
Borttagen
|
Nästa lektion är tråkig...
10 nov, 2013 19:31
|
|
Borttagen
|
Jag går ner till sjön oh sätter mig vid strandkanten. Utan varken förvarning eller anledning börjar jag gråta.
10 nov, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
Lektionen slutar och Max tacklar till mig lyckligt.
"HÅLTIMME!!!!"
10 nov, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
Jag ser suddigt av tårarna men skymtar ändå något som ligger vid strandkanten lite längre bort. På darriga ben går jag dit. När jag ser att det är en död fågel gråter jag ännu kraftigare.
10 nov, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar och vi går till sällskpasrummet.
10 nov, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
Jag gråter så jag skakar....
(Vet inte vad jag ska skriva, sry!!)
10 nov, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
(inte jag heller!  )
10 nov, 2013 20:36
|
Du får inte svara på den här tråden.