Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ORS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

1 2 3 ... 35 36 37 ... 223 224 225
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Men jag äter inte FÖR mycket, eller?!", jag slutar äta och väntar på svar.

25 okt, 2013 23:45

Borttagen

Avatar


Jag tvekar. "Jag vet faktiskt inte, du tränar ju rätt hrt och så...och det syns inte, du är till och med riktigt snygg!!"

25 okt, 2013 23:47

Testralis
Elev

Avatar


Jag kallsvettas och hela min kropp gör ont av att ligga på den hårda marken. Jag försöker se om det är någon på Quidditchplanen med hjälp av att bara vända blicken men det går inte. Det enda jag Är gräs, förresten, om det var några på planen skulle de ha kommit när jag skrek. Eller...?

Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F45acfc9d01ec8eab770fb5c2aca25446%2Ftumblr_mw67nvChRP1sqdey8o1_250.gif

25 okt, 2013 23:49

Borttagen

Avatar


"Tack", jag ler och önskar att jag alltid kunde prata så här med en vän.
"Jag lämnade kvasten, kom, vi går och hämtar den."

25 okt, 2013 23:49

Borttagen

Avatar


Jag nickar och kliver upp från bordet. "Ska vi gå?" frågar jag överdrivet artigt och räcker Brian min arm.

25 okt, 2013 23:53

Borttagen

Avatar


"Very well", jag tar henna vid armen och skrattar rakt ut.
"Folk stirrar", viskar jag hest i hennes öra.

25 okt, 2013 23:54

Borttagen

Avatar


"Ja, de tror säkert vi är ihop, och den chansen av uppmärksamhet tänker jag, som du vet, inte gå miste om!" flinar jag och pussar Brian lätt på kinden.

25 okt, 2013 23:56

Borttagen

Avatar


Jag skrattar högt.
"SJÄLVKLART!", nu stirrar ALLA.
"Vi måste skynda oss, min kvast är viktig, annars jag kanske inte är med i laget, och då är det ingen kul för dig och din uppmärksamhet."
Jag börjar springa ut.

25 okt, 2013 23:58

Borttagen

Avatar


Jag skrattar högt och springer ivrigt efter.

26 okt, 2013 00:00

Testralis
Elev

Avatar


"HJÄLP!" Skriker jag gång på gång. Varför kommer ingen? "BRIAN!" Skriker jag, "PLING!".

Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F45acfc9d01ec8eab770fb5c2aca25446%2Ftumblr_mw67nvChRP1sqdey8o1_250.gif

26 okt, 2013 00:01

1 2 3 ... 35 36 37 ... 223 224 225

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS

Du får inte svara på den här tråden.