Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Vadå då, vad är det med dig?" sa Zayn och knuffade till mig.
"Vad är det med DIG?" slängde jag snabbt tillbaka.
7 nov, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
- Är allt som det ska ? Frågade någon bakom mig. Det var Adam.
- Bry dig inte. Sade jag och gick fram till honom. Jag skuffade ner honom på marken och sparkade honom i sidan.
- Du ignorerade mig förut. Mumlade jag och gick.fort därifrån.
7 nov, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
Jag knuffade Zayn så att han ramlade i snön, sedan gick jag snabbt in i värmen.
7 nov, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i skolan och började agressivt skriva i min dagbok.
7 nov, 2013 21:56
|
|
Borttagen
|
Jag låste upp mitt skåp och ryckte upp det. Jag slängde in mina väskor och smällde sedan ihop skåpet. Jag gick till närmaste bänk och kollade igenom sms:en jag fått, för att ha något att göra.
7 nov, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
Lina satte sig brevid mig och lade en hand på min axel.
- Vad är det ? Du har gråtit. Sade hon och såg allvarligt på mig.
7 nov, 2013 22:02
|
|
Borttagen
|
Jag hörde Lina en bit bort, hon pratade med Cassandra.
Töööönt!, hade någon skickat.
Cassandra är lika ful som duu, såg jag att Johanna skickat.
Tack Johanna, tänkte jag med en suck.
7 nov, 2013 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag gömde ansiktet i händerna. Jag ville inte att någon skulle se att jag grät.
- Men berätta vad det är med dig. Jag kan kanske hjälpa dig. Sade Lina tröstande.
7 nov, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
Zayn hade spammat med elaka meddelanden.
Jag raderade dem utan att läsa dem.
7 nov, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
Utan att jag hade märkt något hade också en av de "coola" killarna satt sig ner och försökt trösta mig.
7 nov, 2013 22:16
|
Du får inte svara på den här tråden.