Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
"Får jag stanna här...under natten och så..."
Mumlade jag lite förläget eftersom jag inte hade något "hem" eller så...
27 sep, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
Jag kände mig lättad eftersom hon inte frågat varför.
"Tack!"
27 sep, 2013 16:53
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på kinden.
27 sep, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
Jag log mot henne och såg in i hennes ögon.
27 sep, 2013 16:58
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
"Och jag dig!"
Mumlade jag.
27 sep, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
27 sep, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
Jag hade äntligen hittat mitt hem där jag hörde hemma
27 sep, 2013 21:54
|
Du får inte svara på den här tråden.