Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 35 36 37 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag fnyste. Sedan kom Selenas ex och satte sig. Vi började prta. Han betalade mit kaffe, vi pratade om allt mellan himmel och jord, och sedan skjutsade Austin(som han tydligen hette) mig tillbaka till skolan.
- Tack för allt, sa jag leende. Austin log tillbaka och placerade en kyss på min kind. Sen åkte han. Jag såg hans bil försvinna. När den vr ur synfällt vände jag mig om - och fick se Erik.

1 sep, 2013 21:06

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag såg dom. Och konstigt nog gladdes jag åt det. De passade bra ihop. Två idioter som jag hatade. Den ena min expojkvän, den andre min exvän. Jag log när jag såg Austins bil åka iväg. Det plingade i min mobil. varför kysste du en annan kille förut? skrev Austin. Jag fnissade. varför kysste du en annan tjej igårkväll? och alldeles nyss?

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Jag rodnade och gick förbi Erik.
- Hej...sa han med låg röst. Jag hörde en ren skärpa hat i hans röst.
- Hej magistern, svarade jag osäkert.
- Så du kallar mig magistern nu va? sa Erik kallt och började gå. Jag blev desperat. Och jag blev överlumpad av mina tårar.
Jag tog tag i Eriks arm och kramade honom. En liten snyftning undslapp sig mina läpar, och jag tryckte mig hårdare mot Erik.
- Varför hatat alla mig? viskade jag tyst och snyftade igen. Eriks tröja blev blöt.

1 sep, 2013 21:21

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittade på när hon kramade Erik. "Slampa" mumlade jag och fick syn pp rektorn. "Kan jag få byta rum?" Frågade jag direkt. Hon skakade på huvudet. "Det finns bara ledigt hos pojkarna." Jag suckade. "Okej, då vill jag flytta dit" sa jag tysr. Hon stirrade på mig. "Då får du dela rul med Zebastian Doula" jag ryckte på axkarna. "Vi är kompisar" hon nickade. "Personalen flyttar dina saker."

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


Erik var stel. Jag började släppa tafet om honom.
- Förlåt, känner mig bara lite instabil. suckade jag började gå. Jag kom till mitt rum och fann att Selenas saker redan var borta. Än en gång suckade jag. Jag började knäppa upp min blus, men nådde inte fjärde knappen då knapparna var på ryggen. Någon knackade på dörren så jag öppnade. Erik.

1 sep, 2013 21:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag knackade på dörren. Zeb öppnade. "Vad gör du här?" Muttrade han. "Flyttar in. Jag är så jävla trött på Roxanne." Han klev åt sidan. "Kom in"

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 21:34

Borttagen

Avatar


Erik såg generat på mig.
- Kan vi prata lite? fråga han. Jag nickade och han satte sig på min säng. Erik var tyst. Han skulle ju prata, tänkte jag och kände mig obekväm med tystnaden. Jag fick fortfarande inte upp fjärde knappen.
- J-jag kan...hjälpa dig...sa Erik osäkert. Jag nickade och försökte dölja min rodnad. Erik började långsamt och klumpigt knäppa upp knapparna på min blus. Jag drog mitt hår åt sidan, så att han inte skulle dra av mig nåt hårstrå eller liknande.

Eriks andedrekt var sval mot min nacke och jag kände den komma närmare. Stel som en pinne stod jag när Eriks mjuka läppar nådda min tunna hud, precis under de nedersta hårfästena. Han backade snabbt och rodnade.
- F-örlåt, j-jag bara...d-et...stammade han. Jag lät blusen falla till golvet, och vände ryggen åt Erik.
- Gör det igen! viskade jag och la håret runt axeln.

1 sep, 2013 21:45

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag gick in, och mina grejer var strax där. Jag började göra mig hemmastadd

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 21:50

Borttagen

Avatar


Erik lydde utan vidare och jag älskade hans läppar mot min nacke. Kort därefter satte jag på mig en tröja. Erik satt stum på söngen och tittade på mig. Jag log osäkert mot honom och satte mig på sängkanten.
Vad skulle jag säga? tänkte jag och började pilla p mina pyjamasshorts. De hade blivit korta, eftersom jag alltid drog loss tygbitar. Erik drog efter andan och jag tittade upp.
- Klockan är sent, jag får inte vara ute längre! sa han bekymrat.
- Jag måste gå, hedå Roxanne.
- Vänta! Eh...kan inte du sova med mig? frågade jag blygt och drog täcket över mig. Erik log svagt.

Fem minuter senare låg jag på Eriks arm. Han hade tagit av sig tröjan, och skorna. Jag kände hans stadiga hjärtslag och var precis påväg att somna när Erik gjorde mig klarvaken.
- Roxanne, har du kyst mågon förut?
- ....
- Inte?
Jag skakade på huvudet. Erik såg på mig. Jag vände mig om så att jag låg på mage. Osäkert la Erik sin hand på min midja. Jag grävde in fingrarna i hans hår och lekte lite med det.
- Roxanne, får jag vara den första? viskade Erik. Jag nickade.

1 sep, 2013 22:01

Queen Boo
Elev

Avatar


Zeb log. Jag bytte snabbt om och la mig på min säng. "Godnatt" mumlade jag. Zeb satte sig på min säng. "Vad är det?" Mumlade jag trött.

jag är jättecoolig älska mig plz

1 sep, 2013 22:05

1 2 3 ... 35 36 37 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.