Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
Kommer inte ihåg exakt, men det var en blandning av HP och The Day After Tomorrow med några i mitt fotbollslag med ô.o
28 aug, 2011 13:18 |
|
Flismos
Elev |
Hihi
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 aug, 2011 13:19 |
|
baramin
Elev |
Drömde om en hurricane, som drog ner en gren från ett träd genom vårt fönster. Alla i familjen stannade utanför(lol, smartheads.) och jag gick in och bar katten runt hela huset, och han försökte att bita min lillasyster i näsan genom fönstret. ♥
Jag vet inte om det hör hit, men jag har börjat klä av mig i sömnen HAHAHA. Två nätter i rad nu. Super. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 aug, 2011 13:35 |
|
NinaE
Elev |
förut drömde jag att Draco var hemma hos mig, vi satt och tittade på film
28 aug, 2011 13:45 |
|
Alicedor
Elev |
29 aug, 2011 11:56 |
|
Flismos
Elev |
Drömde om Albus Dumbledore, att han va min farfar♥
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 29 aug, 2011 19:46 |
|
adliitam
Elev |
igår drömde jag att jag var på ett stall :s det var konstigt eftersom jag inte rider och jag har aldrig varit inne i ett stall!
![]() ![]()
29 aug, 2011 22:30 |
|
Alicedor
Elev |
Ha ha!
I natt så drömde jag att jag gick på hogwarts och precis när jag vaknade så skulle jag vara med i en Quidditchmatch ![]()
30 aug, 2011 01:55 |
|
Danzi
Elev |
Jag drömde en riktig skräckis inatt.. jag var typ med i en skräclfilm. Kommer dock inte riktigt ihåg vad den handla om.
Sen drömde jag även att jag fick träffa Justin Bieber, haha. Han var tydligen hemma hos mig och han var även min kusin, haha. Men ändå tog jag bild med honom och fick autografer. Sen var jag helt plötsligt ute och körde bil med mina kompisar. När vi kom till en kurva så stod det tre kändisar där och ena var Kristen Stewart. Vi tog bild med henne men bilderna vart usla, trots att vi fota med en systemkamera xD Random dröm.. men skräckdrömmen var riktigt läskig! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
6 sep, 2011 07:20 |
|
Racelly
Elev |
Jag drömde att jag träffade Tom Felton mitt i stockholm :3 sen vaknade jag och trodde mitt rum var hemsökt xD
You don't have to call me sir, professor 6 sep, 2011 08:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen