Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 35 36 37 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Ja älskling " Sa jag och tittade på klockan
" Klockan är 19.00 " Sa jag
" Ska vi gå och äta?" Frågade jag

8 aug, 2013 10:48

Borttagen

Avatar


''ja, men vi kanske ska klä på oss först!'' sa jag och fnissade

8 aug, 2013 10:50

Borttagen

Avatar


" Mm " Sa jag
Jag tog på mig alla kläderna och väntade på Mas

8 aug, 2013 10:52

Borttagen

Avatar


''jag kommer nu'' sa jag, och log vi gick ner till stora salen

8 aug, 2013 10:54

Borttagen

Avatar


Jag satte mig vid Ravenclaws bord

8 aug, 2013 10:56

Borttagen

Avatar


jag hånglade en lång stund med henne och tog sedan för mig av maten

8 aug, 2013 10:58

KajsaRC2001
Elev

Avatar


"Tyvärr får du spara det tills imorgon." sa han och blinkade med ena ögat. Sedan gick han ned till huffelpuffs sällskapsrum.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m88mqqHhC81r107b8o1_r1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2i2emI74B1qmdl2jo1_500.gif

8 aug, 2013 11:02

Borttagen

Avatar


Jag såg att allá glodde
" Och vad glor ni på?"

8 aug, 2013 11:02

Borttagen

Avatar


när maten var slut fick jag smyga med mig upp kelly till pojkarnas sovsal hon la sig under täcket, jag klädde av mig naken

8 aug, 2013 11:04

Borttagen

Avatar


Jag la mig under täcket och väntade till alla hade somnat

8 aug, 2013 11:05

1 2 3 ... 35 36 37 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.