Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Ja älskling " Sa jag och tittade på klockan
" Klockan är 19.00 " Sa jag " Ska vi gå och äta?" Frågade jag 8 aug, 2013 10:48 |
|
Borttagen
|
''ja, men vi kanske ska klä på oss först!'' sa jag och fnissade
8 aug, 2013 10:50 |
|
Borttagen
|
" Mm " Sa jag
Jag tog på mig alla kläderna och väntade på Mas 8 aug, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
''jag kommer nu'' sa jag, och log vi gick ner till stora salen
8 aug, 2013 10:54 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig vid Ravenclaws bord
8 aug, 2013 10:56 |
|
Borttagen
|
jag hånglade en lång stund med henne och tog sedan för mig av maten
8 aug, 2013 10:58 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Tyvärr får du spara det tills imorgon." sa han och blinkade med ena ögat. Sedan gick han ned till huffelpuffs sällskapsrum.
8 aug, 2013 11:02 |
|
Borttagen
|
Jag såg att allá glodde
" Och vad glor ni på?" 8 aug, 2013 11:02 |
|
Borttagen
|
när maten var slut fick jag smyga med mig upp kelly till pojkarnas sovsal hon la sig under täcket, jag klädde av mig naken
8 aug, 2013 11:04 |
|
Borttagen
|
Jag la mig under täcket och väntade till alla hade somnat
8 aug, 2013 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen