Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco :'D
"Famous Harry Potter, can't even go to the bookstore without making the front page" HERE I COME DRACO MALFOY ♥ 7 sep, 2012 10:46 |
|
UIFmoa
Elev |
Skrivet av Carneol: Skrivet av UIFmoa: Skrivet av Carneol: Jag skulle passa bäst som ond då jag har lätt att spela arg, upprörd osv så Bellatrix kanske! Jag läste fel så jag trodde det stod att du nog passade bäst som Bellatrix för att du är ond! Haha Haha, det är jag nog också Skrivet av Carneol: Skrivet av UIFmoa: Skrivet av Carneol: Jag skulle passa bäst som ond då jag har lätt att spela arg, upprörd osv så Bellatrix kanske! Jag läste fel så jag trodde det stod att du nog passade bäst som Bellatrix för att du är ond! Haha Haha, det är jag nog också Skrivet av Carneol: Skrivet av UIFmoa: Skrivet av Carneol: Jag skulle passa bäst som ond då jag har lätt att spela arg, upprörd osv så Bellatrix kanske! Jag läste fel så jag trodde det stod att du nog passade bäst som Bellatrix för att du är ond! Haha Haha, det är jag nog också Haha, lets hope not!
7 sep, 2012 20:30 |
|
Hermione :D
Elev |
Det skulle vara kul att pröva att spela en riktigt ond karaktär, typ Bellatrix eller Voldemort. Men annars tror jag Hermione eller Luna vore kul
12 sep, 2012 14:24 |
|
lusianna
Elev |
jag vill spela ginny helt klart
Lusianna 12 sep, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Ginny, Tonks eller Luna
12 sep, 2012 20:33 |
|
ella potter
Elev |
Jag vill spela Hermione eller Ginny, helt klart, fast det skulle vara kul att spela Luna med, alla tre är bra och är en jätte viktig del av Harry Potter.
![]() ![]() 12 sep, 2012 20:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 sep, 2012 11:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Draco
även om jag är tjej så är jag ganska lik honom jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2012 11:13 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Typ... Alla, fast om man bara får välja en så kanske Hermione!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 14 sep, 2012 15:55 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
13 dec, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen