PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Han som styr, han heter Karon" svarar Aily och börjar rota i fickorna efter några grekiska mynt.
"Fick du inte lära dig det i skolan?" frågar hon leende. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 jul, 2013 19:09 |
|
Borttagen
|
"Nej", muttrar Meia. "Tar han betalt?!" frågar hon sedan.
3 jul, 2013 20:28 |
|
amanda1104
Elev |
"Ja" suckar Aily och räcker honom mynten. Han nickar och Aily sätter sig i båten.
"Kom nu!" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 jul, 2013 10:38 |
|
Borttagen
|
Meia följer efter Aily ner i båten och sätter sig ner så långt bort från personen som tydligen heter Karon. Han skrämde henne.
4 jul, 2013 11:41 |
|
amanda1104
Elev |
"Tror du att hon faktiskt finns här nere?" frågar Aily.
[Det känns som om jag styr hela rollet...] Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 jul, 2013 11:57 |
|
Borttagen
|
(Men det gör absolut inget! Jag är inte så jätteinsatt i PJ, har bara läst böckerna en gång
"Det hoppas jag, för annars har vi gjort det här i onödan", konstaterar Meia. 4 jul, 2013 11:59 |
|
amanda1104
Elev |
[Jag med egentligen... Ska Hades berätta för dom båda vem som är föräldrar till dom eller bara till Aily?]
"Vem annars skulle ta henne" muttrar Aily. Plötsligt börjar Karon skratta. Aily vänder sig om mot honom. "Vad är det som är så kul?" fräser hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 jul, 2013 12:02 |
|
Borttagen
|
(Jag tycker båda ^^)
Meia blänger på honom med svarta ögon. "Det finns inget roligt med det här!" 4 jul, 2013 12:10 |
|
amanda1104
Elev |
Karon säger inget utan fortsätter bara.
"Jag kom just på en sak..." börjar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 jul, 2013 12:12 |
|
Borttagen
|
"Vad?" frågar Meia snabbt.
4 jul, 2013 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen