Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag hör Bellas steg
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag går in i sovrummet
27 feb, 2013 20:15 |
|
Queen Boo
Elev |
''Hej''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:20 |
|
Borttagen
|
"Hej baby"
27 feb, 2013 20:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag klappar bredvid mig. ''Kom''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig på knä brevid honom.
27 feb, 2013 20:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag lutar mig bakåt.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom
27 feb, 2013 20:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kysser henne tillbaka men drar mig sedan undan.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
"Vad"
27 feb, 2013 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen