Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
21 dec, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Fortsätt
21 dec, 2012 14:44 |
|
Zendaya
Elev |
Snälla, fortsätt!
21 dec, 2012 16:20 |
|
Lillan Potter
Elev |
super bra!!! vill gärna höra mer
21 dec, 2012 16:31 |
|
LouGreen
Elev |
Bra!
21 dec, 2012 16:32 |
|
Rut Luna
Elev |
Hej! Jag är tyvärr bara på sida nitton, men jag har redan upptäckt att många skriver "Awesome" och så flera gånger efter ett textinlägg, vilket gör det jobbigt för andra att läsa, för det röda ögat blinkar och man tänker "YES! Ett till inlägg!", men så står det bara "Mer!". Det var någon som bara skrev hihi också... Snälla, tänk på det, så blir jag mycket tacksam ♥
By the way, underbar ff ♥ [Jag har läst allt nu Jag är faktiskt död. 21 dec, 2012 16:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 19:09
|
|
Bilbo:D
Elev |
21 dec, 2012 18:10 |
|
viktor
Elev |
Hur bra får man vara??
21 dec, 2012 18:13 |
|
amanda1104
Elev |
Azum!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 dec, 2012 20:23 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Hej! Jag är tyvärr bara på sida nitton, men jag har redan upptäckt att många skriver "Awesome" och så flera gånger efter ett textinlägg, vilket gör det jobbigt för andra att läsa, för det röda ögat blinkar och man tänker "YES! Ett till inlägg!", men så står det bara "Mer!". Det var någon som bara skrev hihi också... Snälla, tänk på det, så blir jag mycket tacksam ♥ By the way, underbar ff ♥ [Jag har läst allt nu jag förstår dig, men folk vill ju berömma personen som skriver.
23 dec, 2012 16:39 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen