Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
"Här" säger han och sträcker ut sin hand mot mig. "Kom så ska jag hela dig"
2 feb, 2013 19:46 |
|
amanda1104
Elev |
Aily och Murtagh skakar på huvudet.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 feb, 2013 21:59 |
|
Shaunee
Elev |
Jag rycker till och backar. Han följer efter.
4 feb, 2013 14:40 |
|
amanda1104
Elev |
Alven suckar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 feb, 2013 15:48 |
|
Shaunee
Elev |
"Var inte rädd" mumlar han och kommer närmare. "Jag ska inte skada dig"
5 feb, 2013 14:09 |
|
amanda1104
Elev |
[Har ingen ide om vad som ska hända...]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 feb, 2013 15:13 |
|
Shaunee
Elev |
[Inte jag heller egentligen
"Jag är inte rädd!" utbrister jag och han får tag i min arm. 5 feb, 2013 15:19 |
|
amanda1104
Elev |
[Dom kommer till Murtagh för att rädda Aily? Mannen har lovat att dom ska göra det...]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 feb, 2013 15:49 |
|
Shaunee
Elev |
[Visst
"Du" säger han och ser på mig. "Jag vill bara hjälpa dig. Vi ska åka och försöka rädda den andra flickan!" 6 feb, 2013 14:53 |
|
amanda1104
Elev |
[Fortsätt du]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 feb, 2013 13:56 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen