Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

1 2 3 ... 35 36 37 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


"Här" säger han och sträcker ut sin hand mot mig. "Kom så ska jag hela dig"

2 feb, 2013 19:46

amanda1104
Elev

Avatar


Aily och Murtagh skakar på huvudet.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

2 feb, 2013 21:59

Shaunee
Elev

Avatar


Jag rycker till och backar. Han följer efter.

4 feb, 2013 14:40

amanda1104
Elev

Avatar


Alven suckar.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

4 feb, 2013 15:48

Shaunee
Elev

Avatar


"Var inte rädd" mumlar han och kommer närmare. "Jag ska inte skada dig"

5 feb, 2013 14:09

amanda1104
Elev

Avatar


[Har ingen ide om vad som ska hända...]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 feb, 2013 15:13

Shaunee
Elev

Avatar


[Inte jag heller egentligen )

"Jag är inte rädd!" utbrister jag och han får tag i min arm.

5 feb, 2013 15:19

amanda1104
Elev

Avatar


[Dom kommer till Murtagh för att rädda Aily? Mannen har lovat att dom ska göra det...]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 feb, 2013 15:49

Shaunee
Elev

Avatar


[Visst ]

"Du" säger han och ser på mig. "Jag vill bara hjälpa dig. Vi ska åka och försöka rädda den andra flickan!"

6 feb, 2013 14:53

amanda1104
Elev

Avatar


[Fortsätt du]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

7 feb, 2013 13:56

1 2 3 ... 35 36 37 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Du får inte svara på den här tråden.