NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellociraptor
Elev |
Tycker alla era låter spännande.
Nu stängde jag av wordcountern och skrev två och en halv sida, vilket blev... 1400 ord. Helt okej, men jag vill nog skriva åtminstone 1000 ord till. Jaja! 3 nov, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Min handlar om en skyddsängel, som har misslyckats med sitt senaste upppdrag, och som straff får en "vanlig tonårstjej" att vaka över. Han blir såklart frustrerad över detta, då det är långt nedanför vad han brukar få ta hand om, och ser detta som en skymf mot den han är. Tonårstjejen har sina egna, ganska vanliga problem, hon är kanske inte den vanligaste, men inte heller den ovanligaste tonåringen. Killen bestämmer sig dock i ilska och frustration för att bryta emot reglerna och visa sig för henne, och bli en del av hennes liv, vilket slutar i en inte helt okomplicerad romans.
3 nov, 2012 21:46 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: 15000? :O kan ni dela med er av era ord till mig eheheh jag skriver om en tjej som är typ från en annan värld (wo0oo0oo0 ~~) och när folk där fyller tretton så får de två människor från vår värld som är soulmates och så ska de se till att de blir tillsammans. så hon kan göra så att tåg blir försenade, gömma någons nycklar osv för att de ska bli tillsammans, men också förstöra alla tidigare förhållanden som är med "fel" person. yeah och så blir hon kär i killen hon ska para ihop med en annan tjej. 8DDDDDD Wow, vilken grym plot! :> ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Nu känns det som att jag har en ganska dålig ide... haha
3 nov, 2012 21:55 |
|
Tvilling
Elev |
Oj, allas idéer verkar jättebra! 83
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2012 21:57 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: 15000? :O kan ni dela med er av era ord till mig eheheh jag skriver om en tjej som är typ från en annan värld (wo0oo0oo0 ~~) och när folk där fyller tretton så får de två människor från vår värld som är soulmates och så ska de se till att de blir tillsammans. så hon kan göra så att tåg blir försenade, gömma någons nycklar osv för att de ska bli tillsammans, men också förstöra alla tidigare förhållanden som är med "fel" person. yeah och så blir hon kär i killen hon ska para ihop med en annan tjej. 8DDDDDD Ååhhh, vilken mysig! (Jag heter Eilonwy på ywp-sidan och Edinie på den andra, föresten, om någon undrar Even the darkest night will end and the sun will rise 3 nov, 2012 21:59 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
3 nov, 2012 22:01 |
|
Ellociraptor
Elev |
3 nov, 2012 22:08 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Alltså nu börjar jag känna att min plot rör sig framåt för långsamt... -_- Bättre det än att den rör sig för snabbt. De flesta klassiker brukar väl börja trögt, inte sant? Och om det går ALLDELES för långsamt är det väl bara att snabba upp takten lite och redigera senare? Som det är nu har du ju åtminstone mycket att se fram emot! Even the darkest night will end and the sun will rise 3 nov, 2012 22:10 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Alltså nu börjar jag känna att min plot rör sig framåt för långsamt... -_- Introducera konceptet "National Avocado Appreciation Day". Jag nådde precis 13000 och är så himla nöjd fortfarande. Okej, vissa formuleringar kommer jag fixa om sen, men det känns som det är första året jag har en plot jag tycker är spännande och kul att skriva, och som jag inte bara tänker på "kvantitet framför kvalitet". Kort och gott, jag tänker vara självgod och smocka i mig godis nu.
3 nov, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen