Tvärtom-tråden
Forum > Off Topic > Tvärtom-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
17 okt, 2012 15:16 |
|
Borttagen
|
Jag har inte nyss ätit en macka med smält choklad på,nej verkligen INTE!
17 okt, 2012 15:37 |
|
Div00mR
Elev |
Åh, herregud vad jag HATAR pannpizza! Det är bland det värsta som finns! Inte för att jag äter det just nu, men i alla fall...
17 okt, 2012 15:40 |
|
Borttagen
|
Jag har inte läxa till imorgon... den är helt klar och bara väntar på att få alla rätt...
17 okt, 2012 21:40 |
|
95mas
Elev |
17 okt, 2012 21:42 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte nyss ätit en macka med smält choklad på,nej verkligen INTE! Jag vill verkligen inte ha en macka med smält choklad på just nu, verkligen inte.. ![]() ![]()
17 okt, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Jag är inte klar med läxan
17 okt, 2012 23:54 |
|
Borttagen
|
Jag är klar med min psykologiuppgift.
17 okt, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag är inte trött... och den här kommer inte vara den mest tråkiga dagen när lektionerna är: matte, matte, engelska, engelska.
Nej, det kommer inte vara de lektionerna. Nej, nej, absolut inte... 18 okt, 2012 07:33 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte klubba ner fler troll och det är inte pinigt att bara ha 12..
29 okt, 2012 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen