Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evut
Elev |
HAVET! Älskar även rymden men jag är uppväxt på havet (har seglat sedan jag var 3 veckor) så då måste jag ju bara svara havet.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
17 aug, 2012 20:03 |
|
LittleButterfly
Elev |
Rymden! Bara för att jag tycker att de flesta varelserna i havet är skrämmande och/eller äckliga. xD
17 aug, 2012 20:16 |
|
ikka
Elev |
17 aug, 2012 20:45 |
|
Bittersweet
Elev |
17 aug, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Havet ^^
17 aug, 2012 20:48 |
|
ginnyw123
Elev |
17 aug, 2012 21:16 |
|
Fairydust
Elev |
Rymden! Den är så vacker. Och intressant. Och mörk och svår och ja...
I don't wanna break these chains! 18 aug, 2012 01:11 |
|
Borttagen
|
Rymden !
18 aug, 2012 01:18 |
|
Borttagen
|
Jag är mer intresserad och fascinerad över rymden. Jag skulle hellre befinna på på havet än i rymden, som någon redan sagt är det ändå på jorden liksom. Men jag säger ändå rymden!
18 aug, 2012 10:06 |
|
pardus
Elev |
Rymden! För där är man inte lika ofta!
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 18 aug, 2012 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen