JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
16 aug, 2012 20:19 |
|
Soda
Elev |
Hmm... Hoppas att pappa INTE ser det är...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 20:23 |
|
Irah
Elev |
18 aug, 2012 14:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irah: Åh vad kul! Min mamma sa att hon ska tänka på det! Så nu ska jag fixa det jag ska ha på mig om jag kommer 18 aug, 2012 14:31 |
|
Irah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irah: Åh vad kul! Min mamma sa att hon ska tänka på det! Så nu ska jag fixa det jag ska ha på mig om jag kommer yes it is!
18 aug, 2012 14:33 |
|
Pixie
Elev |
jag kommer
Jag är kort (ca 150), blond, och bär röda converse, skylt där det står PIXIE (ska försöka hinna fixa en flashig glittrig skylt med lysande bokstäver och påklistrade bilder på katter och 1D).
18 aug, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 14:58 |
|
Pixie
Elev |
18 aug, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 15:00 |
|
Pixie
Elev |
nooooooo! känner att jag måste snabbt anmäla mig till pass 3, fast jag har skola dagen efter, så KANSKE det går..om jag betalar bensin...
18 aug, 2012 15:04 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen