Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 35 36 37 ... 128 129 130
Användare Inlägg
Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag tror att jag väljer trean (flaggan, alltså), för jag vill inte sticka ut så mkt, men jag är ändå intresserad av matchen. Och det här med att förhäxa folk känns inte så sportsligt.

En flagga känns mer lagom, liksom.

2 jul, 2012 16:32

Dream
Elev

Avatar


3. Jag är inte en sådan person som sätter på sig en djurhatt, även som det är väldigt coolt...
Jag skulle heller aldrig förhäxa motståndarlaget, och läsa skulle jag inte göra när jag tittade på en Quidditchmatch.
Så en flagga med mitt elevhems färger är nog det troligaste för mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

2 jul, 2012 16:34

Borttagen

Avatar


3. Det är nog mer jag helt enkelt

2 jul, 2012 16:44

lolloiiise
Elev

Avatar


3, fast jag skulle antagligen skrika väldigt mycket eftersom jag älskar att kolla på olika matcher haha :3

What doesn't kill you makes you stronger

2 jul, 2012 17:05

Genny1
Elev

Avatar


jag skulle nog också ta 3 för det känns för mycket med hatten jag vill inte förhäxa någon men inte boken för jag vill ju samtidigt titta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodab0U3Zx1qcs1oco1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0b458hJ1x1qa3emao1_r1_500.gif

2 jul, 2012 20:56

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Patronuslight: Jag gillar också den,tycker det blev lite extra roligt eftersom Molly dödade henne:-P


Egentligen menade jag vilken scen ni tycker är mest komisk liksom men struntsamma.

Jag gillar den i femman när Harry har samtal med McGonagall om vad han ska bli efter skolan också sitter Umbridge där och låtsashostar och Minerva frågar om hon vill ha en halstablett och sen börjar hon och Umbridge bråka.

Gillar även i ettan när Minerva ärkatt också så kommerDumbledore och känner igen henne också frågar hon varför och då säger han "jag har aldrig sett en katt sitta så stelt.

Gillar också i femman när kentaurerna har tagit Umbridge och hon ber Harry säga till dem att hon inte vill dem illa och då säger han" I must not tell lies". Så najs!:-D

Sen tycker jag också att vissa scener med Vernon och typ alla med WeaslytvtvillingarnarNa är roliga.:-D

Ja! De är kul Det finns ju typ miljontals av roliga scener Därför älskar jag HP! Inte bara en spännande och bra historia, utan också extremt mycket humor!!!
Exakt!

Vad tar du med dig till en Quidditchmatch på Hogwarts?


En flagga tror jag även om Lunas hatt är en underbar uppfinning! Eventuellt hatten...

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

3 jul, 2012 09:05

Borttagen

Avatar


3. Men när jag ser att motståndarna vinner blir det 4. Mohaha!

3 jul, 2012 10:42

Patronuslight
Elev

Avatar


2 eller 3
3 nog, för grävlingar avänder nog kropp språk istllet för ljud. Fast jag tycker om örnens skri.^^ Även om jag inte är en Ravenclaw.

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

3 jul, 2012 22:10

Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 3 kl. 22:22
Antal ändringar: 1

Hermia
Elev

Avatar


2 eller 3

Once a MADling, always a MADling

3 jul, 2012 22:19

SabinaPotter
Elev

Avatar


2.

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

3 jul, 2012 22:21

1 2 3 ... 35 36 37 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.