När minnena kommer tillbaks
Forum > Fanfiction > När minnena kommer tillbaks
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara för att vi får hata dig hatar jag dig inte *host*
Haha, nejmen, jag hatar Fai. Fast han är konstig :o Men du är en av de bästa ff-författare som finns Du är på topp-5, vet du Och inte konstigt att du gillade det, när det var så bra 11 aug, 2012 18:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: Men Vilma sluta få mig att sitta här och le super dumt CARA DU ÄR FANTASTISK. Serriöst, hur kan du skriva så här bra? :O öh jag vet inte jag skriver liksom bara xD Skrivet av Trezzan: hahaha ja men typ xD hahaFais önskelista: 1# Voodoodocka av sig själv så han kan ta självmord på sig själv XD. 2# Dö 3# Dö 4# Dö Jag bara älskar scenen i sjätte filmen när Bellatrix hoppar runt som en liten skolflicka och förstör hela stora salen och bränner upp Hagrids stuga x))))))) och ja den scenen äger Skrivet av Hermia: Ja men just nu är Fai ja lite öh, jag kan itne säga något här utan att avslöja något Nej, nej, nej, nej Fai. Jag tycker väldigt, väldigt synd om Cara. För att hennes son tänker så när hon fick lida i flera år för att han skulle överleva Väldigt bra kapitel iallafall tack ♥ Skrivet av Borttagen: hahaha vrf är jag inte förvånad Sanna xDBara för att vi får hata dig hatar jag dig inte *host* Haha, nejmen, jag hatar Fai. Fast han är konstig :o Men du är en av de bästa ff-författare som finns Du är på topp-5, vet du Och inte konstigt att du gillade det, när det var så bra haha nej inte hata Fai men gjdklgjdlkgjrtiojgio naw jag vet inte ens vad jag skall säga ♥ ![]()
11 aug, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Haha, okej, jag hatar honom inte.
Jag hatar hans tankar xD 11 aug, 2012 18:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 aug, 2012 18:47 |
|
Trezzan
Elev |
Jag ääääälskar Fais tankar, mahaha alla måste dö
Haha, jag är ganska udda va? Vill att alla ska dö x)
11 aug, 2012 18:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 aug, 2012 18:51 |
|
Trezzan
Elev |
11 aug, 2012 18:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 aug, 2012 18:57 |
|
Trezzan
Elev |
11 aug, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Människa!!!! ja jag hatar dig nu!! lr nej lr ja jag vet inte xD det var så jävla bra, men samitdigt så hemskt
11 aug, 2012 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen