Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lida
Elev |
MAn ska ALLDRIG sträsa och skolan går alltid före.
6 sep, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer♥
Nu komer det ett nytt kapitel hoppas ni gillar det Kapitel 32 - Du kan inte döda mig, säger Natarza. - Bara för att Bellatrix är din mamma så är du inte bäst, säger Nicole. - Har jag någonsin sagt det då?, frågar Natarza. - Öh.. Min mamma är mycket bättre, säger Nicole. - Din mamma, du menar Gabriella?, frågar Natarza. - Hur vet du?, frågar Nicole. - Jag är inte dum, din så kallade morsa var i tjänst oss lord Voldemort, men vet du vad din mamma gjorde? Hon dödade din syster sen blev din mor sinnesjuk, eller hon låtsades att hon var det sen dödade hon några häxor och trollkarlar som var renblodiga , sen gifte sig din mor med en jävla smutskalle, nu ligger hon på Sankt Mungos sjukhus skriker Natarza. - Det är inte sant!, hon skulle väl sitta i Azkaban om hon hade gjort så, skriker Nicole. - Hon sitter inte i Azkaban för att alla tror hon är sinnesjuk, och det rä visst sant mammas sa det, och du är förbannat lik din mor, säger Natarza. - Jag? Förbannat lik?, frågar Nicole. - Ja det är du, säger Natarza. - Men Voldemort var stolt över min mor i alla fall, säger Nicole. - Nej, han var stol över min, men din mor sket i vad Voldemort sa hon körde sitt egna lilla race brydde sig inte om vad han sa, gjorde sm hon själv vill, dödade fel personer, säger Natarza. - Du ljuger, säger Nicole. - Nej, det gör jag inte, säger Natarza. -Jjag ska döda dig!, skriker Nicole. - Försök bara, du är nog som din mor i hjärnan också, döda mig bara men då får du ett helvete kom bara ihåg vem som är min mor, säger Natarza. - Låt gå då för den här gången men nästa gång då.., säger Nicole och går därifrån. Natarza andas genast ut av lättnad. “ Hon är sjukt i huvudet”, tänker hon. Plöstligt känner sig inte Natarza lika trött längre så hon går ut till Sällskapsrummet där drack, Pansy, Crabbe och Goyle sitter. - Vad var det med Nicole?, frågar Pansy. - Hon försökte döda mig och sa att hon skulle döda min mamma också, du vet hennes mamma är ju den där sinnesjuka Gabriela, som svek Voldemort, säger Natarza. - Jaha, då förstår jag varför hon är som hon är, säger Draco. Plöstligt så kommer Snape in i sällskapsrummet. - Jag skulle vilja prata med Natarza, säger han. Natrza reser sig upp och följer med Snape ut ur Sällskapsrummet och in i hans klassrum. - Sätt dg ner, säger han. Natarza sätter sig ner vi det bord och Snape sätter sig ner framför henne. - Din mamma har fått ett uppdrag av Voldemort, hon ska hjälpa till att döda Nicoles mamma, säger Snape. - Men Voldemort har ju förlorat makten han är ju nåt knapp levande, säger Natarza. - Ja men han kan fortfarande ge uppdrag, säger Snape. - Okej då vet jag, men varför är du s snäll helt plötsligt?, frågar Natrza. - Voldemort och Bellatrix har sagt åt mig att vara det för mitt eget bäst oc du är en speciell person så det hade jag varit i all fall, sesså gå nu inga mer frågor, säger Snape och drar ut Natrza från klassrummet och stänger igen dörren med en smäll 8 sep, 2012 13:29 |
|
Goizan
Elev |
8 sep, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
TACK♥.D det kanske kommer mer imorgon vi får se 8 sep, 2012 13:33 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACK♥.D det kanske kommer mer imorgon vi får se Ok, grattis i efterskott igen [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 16:52 |
|
Lida
Elev |
Jättebra kapitel
8 sep, 2012 17:11 |
|
Majis
Elev |
Hihi! Jättebra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 sep, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
AWZOME det skulle komma mer idag???
NY LÄSARE 9 sep, 2012 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen